ArizarD Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Finner ikke et jævla side som selger kortholdere, har sjekket mique.no og dem har bare dritt, trenger en webside med et fint UTVALG hvor jeg kan bestille fra. Å kjøpe fra bensinstasjoner, butikker osv er uaktuelt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hvorfor skrive så uhøflig? Test ut: http://beltespenner.com Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Fanden ta meg bakfra. Les, jeg skrev det på norsk tror jeg... en side som selger, la oss si det sammen: K O R T H O L D E R E, ikke B E L TE S P E N N E R E, åkai gutten min? Hvis jeg kunne ha fått et ordentlig forslag til webside som selger dette vil det være både kos og klem å dele ut. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg tror du er det mest uhøflige mennesket jeg har kommet over i forum. Men hvis du hadde sjekket linken så hadde du sett at de hadde hatt noe som kunne ligne på kortholdere i hvertfall. Kortholdere hos beltespenner.com Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 1. Jeg er gangsta, sånn er det bare. Når du er gangsta må du holde et viss image lizzm. 2. Jeg er ikke interessert i noe beltespennerkortholdermutantvariant, jeg vil ha et KORTHOLDER, ikke noe midt i mellom. Du skal få en klem av meg når du er flink gutt og faktisk linker til noe som jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 1. Jeg er gangsta, sånn er det bare. Når du er gangsta må du holde et viss image lizzm.2. Jeg er ikke interessert i noe beltespennerkortholdermutantvariant, jeg vil ha et KORTHOLDER, ikke noe midt i mellom. Du skal få en klem av meg når du er flink gutt og faktisk linker til noe som jeg er ute etter. 6891316[/snapback] :!: Du er dum Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stenger tråden pga. uhøflig opptreden av trådstarter. Vennligst les nettikette og retningslinjene en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg