Hoppesagåsa Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har akkurat innstallert Need for Speed- HS 2. Av en eller annen grunn lagger spillet noe fryktelig dersom jeg velger 1 pers. view. Jeg kan med andre ord bare kjøre 2.pers view. Vet noen hva dette skyldes og hvordan det kan løses? [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-10-30 16:09 ] Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det er forskjell på lagging og hakking, men du mener fortsatt det er lagging som er problemet? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Greit, da hakker det. Du kan jo feire din melding nr.1000 ved å komme med et løsningsforslag :smile: . Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Litt specs hadde ikke skada? :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 merker det hakker her også. Dvs, litt færre FPS enn i vanlig "Chase". Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 Okey, her kommer en fyldigere beskrivelse av problemet. Som sagt har jeg ingen problemer med frameraten i chase-view. At framerate'en faller litt under 1 pers. er jo naturlig siden det er mer grafikk som vises når synslinjen er horisontal, Men slik jeg opplever den skal den ikke være. Forøvrig er det ikke slik hele tiden. Ofte skjer det når en bil kolliderer med meg bakfra. Andre ganger skjer det helt uten videre. Hakkinga kan vare i alt fra 5 sekunder til hele racet er over. Hakkinga har intervaller på ca et halvt sekund. Og hver gang grafikken "kommer til seg selv" igjen, har bilen tatt en kvantesprang på 2-3 meter framover. Det blir med andre ord helt umulig å kjøre. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Kjøp ny PC :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå