ArizarD Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Lurer på hva som er egentlig best til en som har litt sånn tørt hår som meg f.eks. Har brukt vanlig hårgele en lang stund og merker at det blir litt stivt, kjedelig og ikke spes pent. Voks som er tingen kanskje? Noen som kan gi noen erfaringer? Hvordan bør man anvende voks i så fall? Ha bittelitt vann i håret først og så voks eller bare ta i med voks med en gang? :!: Endret 17. september 2006 av ArizarD Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Jeg liker voks best fordi gele liksom ikke gir nok hold eller "spenst" Det har også en tendens til å vare lengere enn gele Lenke til kommentar
magnuschill1 Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 voks er det beste gele er for barn på barneskolen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 voks er det beste gele er for barn på barneskolen Denne tråden er "bare" 5år gammel, men vil tro han har funnet det ut i løpet av den tiden. Ta å sjekk når trådene er på før du poster hver så snill... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 Fyren ble medlem for noen få timer siden, og har 3 innlegg - alle sammen er sinnssvake bumper. Jeg lukter troll lang vei. Lenke til kommentar
noobeknife Skrevet 5. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2011 haha, samma fyren bumpen nettopp en 10 år gammel tråd xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå