Kimble Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Sitter og ser på w710i og treningsfunksjonene. På forsiden av noen bilder står det farten man beveger seg i. Noen som har peiling på hvordan telefonen regner ut dette? Det mest nærliggende er vel å tro at den bruker skrittelleren, men dette kan da ikke være særlig nøyaktig? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har den lagt inn høyde på deg da? Er vel fortsatt ikke veldig nøyaktig, men uten det er det vel i hvert fall ikke så mye verdt, ville jeg tro. Støtter den forresten gps i treningsprogrammet? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har den lagt inn høyde på deg da? Er vel fortsatt ikke veldig nøyaktig, men uten det er det vel i hvert fall ikke så mye verdt, ville jeg tro. Støtter den forresten gps i treningsprogrammet? 6885131[/snapback] Du legger inn høyde, vekt, kjønn og alder for å bruke treningsprogrammet, ut ifra standardverdiene som mange skritt-tellere bruker blir det jo ikke helt nøyaktig, men overraskende nærme sannheten allikevel. Angående GPS så vet jeg ikke, men tviler egentlig på det. Fin test av den her: http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-w710-en.shtml Litt skuffende kamera, men ellers en artig, liten telefon. Har virkelig sansen for den nye sports-tlf-trenden Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har den lagt inn høyde på deg da? Er vel fortsatt ikke veldig nøyaktig, men uten det er det vel i hvert fall ikke så mye verdt, ville jeg tro. Støtter den forresten gps i treningsprogrammet? 6885131[/snapback] Du legger inn høyde, vekt, kjønn og alder for å bruke treningsprogrammet, ut ifra standardverdiene som mange skritt-tellere bruker blir det jo ikke helt nøyaktig, men overraskende nærme sannheten allikevel. Angående GPS så vet jeg ikke, men tviler egentlig på det. Fin test av den her: http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-w710-en.shtml Litt skuffende kamera, men ellers en artig, liten telefon. Har virkelig sansen for den nye sports-tlf-trenden 6885841[/snapback] Hvor fikk du tak i denne nå? Jeg óg vil ha, men ser at på f.eks. Komplett kommer den ikke før i slutten av september. Hva var skuff med kamera? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har den lagt inn høyde på deg da? Er vel fortsatt ikke veldig nøyaktig, men uten det er det vel i hvert fall ikke så mye verdt, ville jeg tro. Støtter den forresten gps i treningsprogrammet? 6885131[/snapback] Du legger inn høyde, vekt, kjønn og alder for å bruke treningsprogrammet, ut ifra standardverdiene som mange skritt-tellere bruker blir det jo ikke helt nøyaktig, men overraskende nærme sannheten allikevel. Angående GPS så vet jeg ikke, men tviler egentlig på det. Fin test av den her: http://www.mobile-review.com/review/sonyer...n-w710-en.shtml Litt skuffende kamera, men ellers en artig, liten telefon. Har virkelig sansen for den nye sports-tlf-trenden 6885841[/snapback] Hvor fikk du tak i denne nå? Jeg óg vil ha, men ser at på f.eks. Komplett kommer den ikke før i slutten av september. Hva var skuff med kamera? 6889205[/snapback] jeg har den ikke, refererte bare fra testen, se på kamerabildene selv i testen, litt mye støy innendørs synes jeg. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vant nylig en sånn i en konkurranse, men tar noen uker før jeg får den. Hvis jeg får den før den kommer i butikk så kan jeg lage en liten test av den hvis noen er interessert? Lenke til kommentar
Mira6 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vant nylig en sånn i en konkurranse, men tar noen uker før jeg får den. Hvis jeg får den før den kommer i butikk så kan jeg lage en liten test av den hvis noen er interessert? 6913941[/snapback] JAAAA - det er jeg VELDIG interessert i Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Vant nylig en sånn i en konkurranse, men tar noen uker før jeg får den. Hvis jeg får den før den kommer i butikk så kan jeg lage en liten test av den hvis noen er interessert? 6913941[/snapback] JAAAA - det er jeg VELDIG interessert i 6914027[/snapback] Ok, skal prøve å få til en test da, de sa det kunne ta noen uker før jeg fikk den, men får håpe ejg før den før den kommer i butikkene. Skal uansett gi den bort til dama, men får leke meg litt med den før hun får den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå