Mixy Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Hei Jeg er ganske kresen når det kommer til hvilke spill jeg liker, og ikke liker. Og derfor går det med en del penger til å kjøpe spill som jeg spiller lite. Dette er bortkastede penger. Har spilt lite i det siste, men da jeg ble nødt til å kjøpe nytt skjermkort, føler jeg at jeg blir nødt til å teste dette litt, og er derfor på leting etter noen nye gode spill å legge til samlingen. Har holdt følge med gamer.no i det siste, men jeg lurte på om dere har noen spill å anbefale, eller som dere har hørdt mye godt om Jeg er ute etter både spill som er kommet ut, og som kommer ut i løpet av året eller noe. For at dere skal få en følelse av hvilke spill jeg kan tenke meg, lister jeg opp en del spill jeg liker, og ikke liker så veldig. Jeg er ikke så veldig glad i Warcraft serien (utenom WoW, som jeg ble for glad i). Liker heller ikke denne typen spill, andre spill i denne sjangren er jo C&C og Starcraft. Er ikke noe stor fan av Battlefield to eller CoD 2. Aldri syntes noe om spill fra WW2 som er FPS spill Spill som jeg derimot liker er da: Dark messiah: Might & Magic (det lille jeg fikk prøvd i demoen så veldig lovende ut ). Trackmania nations, CS 1.6. Civilization IV. Takker for alle svar Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 gamer.no suger baller. Dem har hverken interessant webside eller profesjonelle folk som kan skrive game-reviews. Skal du sjekke ut en spillside bør du holde deg til IGN. Spill som jeg kan anbefale deg er nok NWN 2 og Gothic 3 som er i butikkene om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Vil vel anbefale Neverwinter Nights 2 (NWN:2)! Hørt mye bra om spillet, liker alle de andre spillene deres! Synes selv Guild Wars er utrolig bra (men du sa du ikke likte sjangeren)! Vil også anbefale Morrowind, som er et utrolig bra spill med uttalige ting man kan gjøre! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Om du liker 1.6 liker du nok helt sikkert CS: Source også, ellers ville jeg venta på det nye Battlefield spillet som snart kommer og eventuelt Quake Wars, men vet ikke når det kommer =p Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 18. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 CSS kan ikke måle seg med CS 1.6. Har det, har spilt det, og har forkastet det Neida, jeg får bare ikke godspillfølelsen av CSS. Grafikk bryr meg egentlig ganske lite, mer som en bonus. Ja, har sett på BF 2142, og det ser inntresant ut. Får ta en titt på det Når det kommer til quake warrs, kan jeg inenting. Veit ikke hvilken type spill det er engang Har ikke lyst på Guild wars, med mindre jeg får testet det først. Er ikke noe jeg tror jeg kommer til å bruke penger på. Kommer definitivt til å ta en titt på NWN 2... Leste akkurat om Gothic 3, og at det var ferdig. Får se på det når det kommer ut. Takk for alle svar ^^ Lenke til kommentar
covenent Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 Sånn som jeg har forstådt det, så kan man sammenligne quakewars med battlefield serien. Bare at her er det oppdrag som står i fokus, fram for flag capturing. www.quakewars.com Lenke til kommentar
aurong Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 selv om det er litt gammelt spill så syntes jeg diablo II er og blir det beste rollespillet,bare filmene på spillet er verdt nok og runne spillet for og få sett alle Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 18. september 2006 Rapporter Del Skrevet 18. september 2006 gamer.no suger baller. Dem har hverken interessant webside eller profesjonelle folk som kan skrive game-reviews. Skal du sjekke ut en spillside bør du holde deg til IGN. Spill som jeg kan anbefale deg er nok NWN 2 og Gothic 3 som er i butikkene om ikke så altfor lenge. 6885210[/snapback] Uten å trolle Gamer.no så anbefaler jeg også Gamespot.com :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå