Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tips til nye PC spill?

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er ganske kresen når det kommer til hvilke spill jeg liker, og ikke liker. Og derfor går det med en del penger til å kjøpe spill som jeg spiller lite. Dette er bortkastede penger. Har spilt lite i det siste, men da jeg ble nødt til å kjøpe nytt skjermkort, føler jeg at jeg blir nødt til å teste dette litt, og er derfor på leting etter noen nye gode spill å legge til samlingen.

Har holdt følge med gamer.no i det siste, men jeg lurte på om dere har noen spill å anbefale, eller som dere har hørdt mye godt om :) Jeg er ute etter både spill som er kommet ut, og som kommer ut i løpet av året eller noe.

For at dere skal få en følelse av hvilke spill jeg kan tenke meg, lister jeg opp en del spill jeg liker, og ikke liker så veldig.

Jeg er ikke så veldig glad i Warcraft serien (utenom WoW, som jeg ble for glad i). Liker heller ikke denne typen spill, andre spill i denne sjangren er jo C&C og Starcraft. Er ikke noe stor fan av Battlefield to eller CoD 2. Aldri syntes noe om spill fra WW2 som er FPS spill

Spill som jeg derimot liker er da: Dark messiah: Might & Magic (det lille jeg fikk prøvd i demoen så veldig lovende ut :) ). Trackmania nations, CS 1.6. Civilization IV.

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CSS kan ikke måle seg med CS 1.6. Har det, har spilt det, og har forkastet det :p Neida, jeg får bare ikke godspillfølelsen av CSS. Grafikk bryr meg egentlig ganske lite, mer som en bonus.

Ja, har sett på BF 2142, og det ser inntresant ut. Får ta en titt på det :) Når det kommer til quake warrs, kan jeg inenting. Veit ikke hvilken type spill det er engang

Har ikke lyst på Guild wars, med mindre jeg får testet det først. Er ikke noe jeg tror jeg kommer til å bruke penger på.

Kommer definitivt til å ta en titt på NWN 2... :) Leste akkurat om Gothic 3, og at det var ferdig. Får se på det når det kommer ut.

Takk for alle svar ^^

Lenke til kommentar
gamer.no suger baller. Dem har hverken interessant webside eller profesjonelle folk som kan skrive game-reviews. Skal du sjekke ut en spillside bør du holde deg til IGN.

Spill som jeg kan anbefale deg er nok NWN 2 og Gothic 3 som er i butikkene om ikke så altfor lenge.

6885210[/snapback]

Uten å trolle Gamer.no så anbefaler jeg også Gamespot.com :]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...