bennybanan Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei har en Shuttle SB81P og lurer på hvordan jeg skal få USB 2.0 til å fungere, Fikk ingen drivere med og de jeg fant ingen på nettet.... Det som jeg fant på internett var at jeg måtte installere SP2, det er gjort men det stod ikke hva mer jeg skulle gjøre. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei har en Shuttle SB81P og lurer på hvordan jeg skal få USB 2.0 til å fungere, Fikk ingen drivere med og de jeg fant ingen på nettet.... Det som jeg fant på internett var at jeg måtte installere SP2, det er gjort men det stod ikke hva mer jeg skulle gjøre. Noen som har noen forslag? 6884732[/snapback] Står det at du mangler drivere i enhetsbehandling? Om ikke, er det kanskje deaktivert i BIOS. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Mangler ingen driver for den, men ser ut som det er installert driver for vanlig USB og ikke USB 2.0, står ingenting om at det er USB 2.0... skal det stå det? EDIT: kommer nemlig opp at hvis jeg kobler en USB 2.0 enhet i, kommer det opp at hvis jeg kobler den til en usb 2.0 port vil det gå raskere eller noe sånt Endret 17. september 2006 av bennybanan Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mangler ingen driver for den, men ser ut som det er installert driver for vanlig USB og ikke USB 2.0, står ingenting om at det er USB 2.0... skal det stå det? EDIT: kommer nemlig opp at hvis jeg kobler en USB 2.0 enhet i, kommer det opp at hvis jeg kobler den til en usb 2.0 port vil det gå raskere eller noe sånt 6884785[/snapback] Virker som om at USB 2.0 er deaktivert, sannsynligvis i BIOS. Sjekk i manualen til maskinen om det står noe om aktivering av det. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 OK, gidd ikkje å sjekke no:P blir nok i morgen, men takker for svar. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Er litt vel trøtt til sånt no Endret 17. september 2006 av bennybanan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå