spacex Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har en 95 mod. 1.9 Tdi og er noen få ting som må fikses. Blant annet funker ikke låsen på bagasjerommet, det går ikke lenger opp, verken ved hjelp av sentrallås eller nøkkel. Hva skyldes dette? Et annet problem er at den drar dårlig. Det virker ikke som den har turbotrykk. Kan det ha sammenheng med en dings som sitter på torpedoveggen med noen slanger som fører til luftfilteret? Vet ikke helt hva denne dingsen er, men den lager en merkelig klikkelyd når en slår på tenningen. Slik skal det vel ikke være? Har merket av denne dingsen på bildet. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Låsen bak bytter en jevnlig på din modell. Når det gjelder futten er den dårlig fra 1000 omd og oppover eller fra ca 3000 omd og oppover? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Den "dingsen" på torpedoveggen mener jeg har noe med å gjøre EGR-ventilen, styring av den. Den resirkulerer noe av eksosen ved å sende den gjennom motor igjen, på den måten blir eksosen litt renere. Jeg ville begynt med og vasket motoren, den var fryktelig skitten for å si det sånn Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg ville begynt med og vasket motoren, den var fryktelig skitten for å si det sånn 6885786[/snapback] Kunne vært en idè ja..... Ser ut som at veivhusvent.slangen ligger flat. Får motoren luft? Sjekka luftfilter? Sjekk også alle forbindelser mellom luftfilter og innsug (husk rørene fram til intercooler'n). Ps. Oppdater gjerne med nye opplysninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå