Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Festing, jenter og horer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en jente engang sa: Det er bedre å være luremus enn klatremus.

Akkurat det spørs vell på selvrespekten din og ryktet du ønsker å ha ,men i et bygdemiljø så vil jeg si at det er bedre å være luremus enn klatremus. Ellers får man sikkert høre det i årevis etterpå.

Lenke til kommentar
Som en person som var i et 4årig forhold:  Alle kvinner tar seg betalt, det varierer kun i måten de tar seg betalt. Enten i penger direkte , middager , snylting eller arbeid.

6896041[/snapback]

Nei.

Ble provosert da jeg leste dette. Og trist. Mest på dine vegne.

Lenke til kommentar
Joda, men det blir jo en fryktelig kynisk måte å se på et forhold...

6903258[/snapback]

Gjør det ikke mindre sant.

6903852[/snapback]

well, mulig det, dersom du kun er sammen med en person på de premissene. Dersom jeg skal inn i et forhold så liker jeg gjerne at det er følelser med i bildet og jeg da...litt rar sånn...

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det følelser inne i bildet hvis man skal finne seg en bedre halvdel. Det er bare en spøk for at det ofte er dyrt å ha seg dame..

Er dog mange sjøfolk som sier det og mener det ,men jeg er ikke en av dem.

6905679[/snapback]

Ok, så er det en spøk for at det kan koste mer å innlede et forhold enn å være singel (merk "kan", det er jævlig dyrt å gå på by´n hele tiden og jakte, og det ER der du jakter, er det ikke?), men hadde ikke du vært i et fireårig forhold da? Da vet du vel at det jevner seg ut?

Sjekker man som en sjømann, så finner man tøsene. Det betyr ikke at alle damer er horer, ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...