CFD Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det billigste vi har her i verden er jo gutter, men det er jo en annen diskusjon som ikke skal tas her, kanskje. Jenter er billig , gutter er gratis. Godt ordtak.. Men ingen regel intet unntak. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg er frobanna billig hvis du er ute etter ett ligg. Skal du ha et forhold med meg må det (desverre) en god del mer til. Ser ingen problemer i det. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Det billigste vi har her i verden er jo gutter, men det er jo en annen diskusjon som ikke skal tas her, kanskje. La meg gjette.. Femenist boot-camp?? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jepp, jepp. Jeg er faktisk gratis. Billigere får du det ikke! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg tror du bør slå opp ordene "Hore" og "Luremus" i ei ordbok. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Som en jente engang sa: Det er bedre å være luremus enn klatremus. Akkurat det spørs vell på selvrespekten din og ryktet du ønsker å ha ,men i et bygdemiljø så vil jeg si at det er bedre å være luremus enn klatremus. Ellers får man sikkert høre det i årevis etterpå. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Som en person som var i et 4årig forhold: Alle kvinner tar seg betalt, det varierer kun i måten de tar seg betalt. Enten i penger direkte , middager , snylting eller arbeid. 6896041[/snapback] Nei. Ble provosert da jeg leste dette. Og trist. Mest på dine vegne. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Som en person som var i et 4årig forhold: Alle kvinner tar seg betalt, det varierer kun i måten de tar seg betalt. Enten i penger direkte , middager , snylting eller arbeid. 6896041[/snapback] Nei. 6900111[/snapback] Åjoda. Eller; de prøver hvertfall. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Det var ikke jeg som sa det ,men kan godt stå for det. Det er jo ment som en litt sånn halvseriøs spøk. Men det ligger jo noe seriøst bak hver en spøk. Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Joda, men det blir jo en fryktelig kynisk måte å se på et forhold... Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Joda, men det blir jo en fryktelig kynisk måte å se på et forhold... 6903258[/snapback] Gjør det ikke mindre sant. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 På tide å komme seg ut av femtitallet? Ærlig talt! Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Joda, men det blir jo en fryktelig kynisk måte å se på et forhold... 6903258[/snapback] Gjør det ikke mindre sant. 6903852[/snapback] well, mulig det, dersom du kun er sammen med en person på de premissene. Dersom jeg skal inn i et forhold så liker jeg gjerne at det er følelser med i bildet og jeg da...litt rar sånn... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Selvfølgelig er det følelser inne i bildet hvis man skal finne seg en bedre halvdel. Det er bare en spøk for at det ofte er dyrt å ha seg dame.. Er dog mange sjøfolk som sier det og mener det ,men jeg er ikke en av dem. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Selvfølgelig er det følelser inne i bildet hvis man skal finne seg en bedre halvdel. Det er bare en spøk for at det ofte er dyrt å ha seg dame.. Er dog mange sjøfolk som sier det og mener det ,men jeg er ikke en av dem. 6905679[/snapback] Ok, så er det en spøk for at det kan koste mer å innlede et forhold enn å være singel (merk "kan", det er jævlig dyrt å gå på by´n hele tiden og jakte, og det ER der du jakter, er det ikke?), men hadde ikke du vært i et fireårig forhold da? Da vet du vel at det jevner seg ut? Sjekker man som en sjømann, så finner man tøsene. Det betyr ikke at alle damer er horer, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå