Ustedalen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Noe rart skjedde naa. Jeg klikket og dro musen over start baren (ikke frivillig), og naa er den borte. Jeg har provd alt for aa faa den tilbake, men baade restarting eller aa trykke windowsknappen funker ikke. Jeg kan heller ikke aapne den fra kontrollpanelet. Noen som har en ide? EDIT: Det haster igrunn Endret 17. september 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Er bare startknappen borte eller hele oppgavelinja? Hvis det er hele linja så prøv å plassere musa nederst på skjermen og se om du kan dra den opp igjen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kanskje du skal prøve gjenopprettingsfunksjonen i XP? Kanskje det fungerer. En annen ting du kanskje også kan se på er å få Norsk tastatur oppsett i Windows. Det har du ikke nå ser jeg. Kanskje en ide og få retta på det? Ellers kan du kanskje prøve å skifte Theme. F. eks at du skifter til, tja hva heter den nå igjen da? Standard Windows? (Husker ikke helt, sitter ikke i XP nå). Lykke til. PS: Hva gjorde du før Startknappen kom bort? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Er bare startknappen borte eller hele oppgavelinja? Hvis det er hele linja så prøv å plassere musa nederst på skjermen og se om du kan dra den opp igjen. 6884814[/snapback] Det er komplett umulig. Jeg faar heller ikke aapnet Taks bar og star menu option fra kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Kanskje du skal prøve gjenopprettingsfunksjonen i XP? Kanskje det fungerer.En annen ting du kanskje også kan se på er å få Norsk tastatur oppsett i Windows. Det har du ikke nå ser jeg. Kanskje en ide og få retta på det? Ellers kan du kanskje prøve å skifte Theme. F. eks at du skifter til, tja hva heter den nå igjen da? Standard Windows? (Husker ikke helt, sitter ikke i XP nå). Lykke til. PS: Hva gjorde du før Startknappen kom bort? 6884837[/snapback] Jeg er i USA, saa det blir litt vanskelig aa faa et norsk tastatur. Tror det heller ikke funker aa skifte team. Jeg satt paa internett, og jeg tror jeg kom borti museknappen og dro den ned mot startknappen. Plutselig var den burde, og det virker som jeg har slettet den fra XP. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du kan jo prøve http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm (linje 117, Restore Taskbar and StartMenu) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå