Gå til innhold

Start knappen er borte

Anbefalte innlegg

Noe rart skjedde naa. Jeg klikket og dro musen over start baren (ikke frivillig), og naa er den borte. Jeg har provd alt for aa faa den tilbake, men baade restarting eller aa trykke windowsknappen funker ikke. Jeg kan heller ikke aapne den fra kontrollpanelet. Noen som har en ide?

EDIT: Det haster igrunn :blush:

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du skal prøve gjenopprettingsfunksjonen i XP? Kanskje det fungerer.

En annen ting du kanskje også kan se på er å få Norsk tastatur oppsett i Windows. Det har du ikke nå ser jeg. Kanskje en ide og få retta på det?

Ellers kan du kanskje prøve å skifte Theme. F. eks at du skifter til, tja hva heter den nå igjen da? Standard Windows? (Husker ikke helt, sitter ikke i XP nå).

Lykke til.

PS: Hva gjorde du før Startknappen kom bort?

Lenke til kommentar
Kanskje du skal prøve gjenopprettingsfunksjonen i XP? Kanskje det fungerer.

En annen ting du kanskje også kan se på er å få Norsk tastatur oppsett i Windows. Det har du ikke nå ser jeg. Kanskje en ide og få retta på det?

Ellers kan du kanskje prøve å skifte Theme. F. eks at du skifter til, tja hva heter den nå igjen da? Standard Windows? (Husker ikke helt, sitter ikke i XP nå).

Lykke til.

PS: Hva gjorde du før Startknappen kom bort?

6884837[/snapback]

Jeg er i USA, saa det blir litt vanskelig aa faa et norsk tastatur.

Tror det heller ikke funker aa skifte team.

Jeg satt paa internett, og jeg tror jeg kom borti museknappen og dro den ned mot startknappen. Plutselig var den burde, og det virker som jeg har slettet den fra XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...