Peter_B Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har hatt hele P serien,men har ventet en uke med å hente P990 da jeg nesten bare har lest negative tester av den.Er det noen som har brukt P serien før som er fornøyd med P990.Førstegangskjøpere sin mening betyr ikke så mye da jeg ønsker tilbakemelding fra noen som kjenner P serien fra før siden det er fjernet en del ting som savnes på P990. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 HAr du link til der du leste den negative testen om P990? for det tror jeg nemelig er feil. for den telefonen er bra! og Dyr! Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 HAr du link til der du leste den negative testen om P990? for det tror jeg nemelig er feil. for den telefonen er bra! og Dyr! 6884424[/snapback] Problemet med telefonen er alt for lite RAM.Og pga det så har den problemer med å kjøre programmer.Den låser seg og slår seg av selv etter siste oppdatering.Lav lyd og manglende snareveier som var før.Den er jo blitt slaktet på det den skal være god på,men selfølgelig er den god på mye,men det er jo andre moblier også.Stabilitet og evnen til å kjøre programmer er jo det den er konstruert for.Og hvis det svikter kan n jo bare glemme den. Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har brukt telefonen nå intenst i tre dager siden jeg fikk den, og kan ikke si at RAM-problematikken har vært aktuelt for meg noen gang. Det er jo mulighet for å, i motsetning til tidligere P-modeller, lukke programmer uten bruk av 3. parts programvare. Dette er jo da den perfekte profylakse på problemstillingen. Jeg har aldri måttet reboote eller noe sånn på min P990i pga for lite minne. Jeg har nå greid å krasje den noen ganger, den er jo ikke bug-free, men mer enn godt nok for daglig bruk. Og SE kommer jo ganske ofte med firmware oppdateringer for tiden til denne telefonen, så jeg er sikker på feilene som eksisterer idag vil forsvinne iløpet av et par måneders tid. Det skal sies at jeg ikke brukte telefonen før jeg hadde oppgradert til dagens siste firmware R7A. Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Har brukt telefonen nå intenst i tre dager siden jeg fikk den, og kan ikke si at RAM-problematikken har vært aktuelt for meg noen gang. Det er jo mulighet for å, i motsetning til tidligere P-modeller, lukke programmer uten bruk av 3. parts programvare. Dette er jo da den perfekte profylakse på problemstillingen. Jeg har aldri måttet reboote eller noe sånn på min P990i pga for lite minne. Jeg har nå greid å krasje den noen ganger, den er jo ikke bug-free, men mer enn godt nok for daglig bruk. Og SE kommer jo ganske ofte med firmware oppdateringer for tiden til denne telefonen, så jeg er sikker på feilene som eksisterer idag vil forsvinne iløpet av et par måneders tid. Det skal sies at jeg ikke brukte telefonen før jeg hadde oppgradert til dagens siste firmware R7A. 6885254[/snapback] Takk for svar.Så du fraråder på ingen måte å gå for den? Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nei på ingen måte, jeg anbefaler deg å hente den. Men du må kjøre firmware-oppdatering før du bruker den på annet vis. Fikk meg nettopp et 4gb kort til den, skal bli fantastisk å legge inn alle episoder av family guy pluss mye musikk! Synkroniseringen gikk med P990 også mye mer smertefritt enn jeg opplevde med P900 før, så nei, jeg ser ingen grunn for at du ikke skal hente den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå