Herr Brun Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tittel sier alt, eller? Likte stemningen her. Skulle utrolig gjerne ha vært på innsiden, men det var stengt den dagen. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Skulle ønske det var litt mer konstrast i bildet og at det var litt mindre, blir lettere å se det da. Fint motiv, liker utsnittet, men som sagt; skulle ønske det var mer konstrast. Endret 18. september 2006 av dynamic Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg tok meg friheten til å fikse litt med kontraster jeg... Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det ble veldig bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Skjønner hva dere mener med mer kontraster. Litejk sitt forslag ble for mye. Skal se hva jeg kan ordne med originalfilen når jeg kommer hjem. Takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Skjønner hva dere mener med mer kontraster. Litejk sitt forslag ble for mye. Skal se hva jeg kan ordne med originalfilen når jeg kommer hjem. Takk for tilbakemelding 6889893[/snapback] Hehe, det ble sikkert for mye fordi jeg slengte på litt unsharp mask også, da ble det ikke så pent, men jeg la det ut bare for å vise det med kontrastene... Lenke til kommentar
perottol Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Synes bildet er alt for mørkt. En liten runde inn i sghadow/highlight hadde gjort susen tror jeg, da hadde man beholdt den flotte himmelen mens resten hadde blitt litt lettere. Lenke til kommentar
Gerske Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Mange av de flotte byggverkene i Europa står i ganske flotte omgivelser. Jeg kunne tenkt meg å se bildet i farger, og gjerne med litt mer av omgivelsene rundt. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg tok meg friheten til å fikse litt med kontraster jeg... Samme her :o) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Veeldig stilig bygg, og den kontrasterte utgaven ble fort mye bedre. Skulle likt å sett litt mer himmel. At bygningen sto mer i det gylne snitt. Men virkelig ett flott bilde. Digger slike bygninger. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 motivet er flott! men bildet mangler kontraster og dynamikk... prøv med dodge/burn, du kan få et veldig bra resultat hvis du tar deg litt tid Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Problemet er at jeg ikke har peiling på photoshop. Skal prøve å sette meg inn i det, så poster jeg på nytt etter hvert. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Horisonten bør rettes. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Stilig bilde, men det trenger litt justeringer. Det går fint an å få fram litt mer kontrast i slottet og skyene, og kanskje det er litt detaljer å hente i de mørkeste områdene. Uansett, lekkert. S7h passer fint her. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Som mange nevner, og jeg tenkte før jeg leste videre i tråden, er at bildet trenger mer kontraster. Komposisjonsmessig syns jeg det var fint Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Mulig at shadow/highlights før svart hvitt konvertering hadde vært bra slik at en får frem de mørkeste partiene på bildet, dvs i bunnen av slottet. Forslaget til litejk viser kontrastartefakter og er klart mindre pen å se på enn orginalen. K-Ryeng sin var bedre, men kanskje litt for lys etter min smak. Totalt sett en fint bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå