Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun rota med en annen osv osv.. :S

Anbefalte innlegg

Heisann..

Lørdagen som var nå, møtte jeg ei jeg hadde kjent en lite stund, og det virket som hun var ganske keen på meg, for vi endte opp med tungekyss og diverse.. Og vi holdt hverandre i henda hele den kvelden, MEN. Så plutselig ser jeg henne rote med en annen, og jeg valgte bare å ignorere det. Jeg hørte vennina hennes ble sur fordi at hun drev på slik.

Så var festen ferdig, jeg følte meg ganske skuffet. Så får jeg melding fra hu, at hu ber om unnskyldning, har dårlig samvittighet og masse slikt.Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, jeg blir ikek sint, men skuffet.. Og, hva tror dere? Liker hun meg? Skal jeg spørre henne? Ringe henne? Jeg snakket med henne på msn i sta, men så plutselig forsvant hun, og jeg sendte melding(hun har ikke penger på kortet) Tror det var bare at hun mista nettet ellerno.. Men det er forferdelig ekkelt :S.. Mulig jeg overreagerer og virker litt paranoid, men jeg liker henne virkelig. og har lyst til å bare si det til henne, men vet ikke om jeg har guttsene til å si det på telefon, da er det nesten bedre å si det face to face syns jeg...

Så det jeg generelt lurer på er hvordan jeg bør gå fram? Hvilke måter jeg bør kontakte henne på osv..

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Straigt Forward :).. Ja, jeg får se på det, skal vente til i morgen, og prøve å få kontakt med henne på msn, ble litt brå slutt sist. Så skal jeg se om jeg får ringt henne ;).. Er ikke det at jeg er så nervøs, er heller det at jeg er redd for å mase :/

Lenke til kommentar
... Mulig jeg overreagerer og virker litt paranoid, men jeg liker henne virkelig. og har lyst til å bare si det til henne, men vet ikke om jeg har guttsene til å si det på telefon, da er det nesten bedre å si det face to face syns jeg...

Så det jeg generelt lurer på er hvordan jeg bør gå fram? Hvilke måter jeg bør kontakte henne på osv..

6884369[/snapback]

Jeg har aldri likt å si til noen at jeg liker dem, eller likt at noen sier det til meg sånn på tlf eller face to face. Vet ikke hvorfor, men det er mye bedre når jeg sier det eller blir sagt til på melding eller msn, for da får man litt mer tid til å tenke ut hva man skal si. Blir alltid så pinlig når noen sier det til meg og jeg bare "eeh... liker deg også?" :p

Lenke til kommentar
Hva med å ringe henne? Hvis dere har klina samme, så må dere da tørre å snakke sammen på tlf?

Jeg tror nok jeg hadde ringt, og spurt om ikke dere kunne treffes en dag. Sier hun nei, så er det jo greit, men du har ihvertfal prøvd. Sier hun ja, så er du ett skritt nermere målet ;)

6884488[/snapback]

Men ringe noen du har møtt på fylla er veldig "skremmende". Har opplevd en lignende situasjon nå nettopp, og blir fremdeles litt rød i kinna når jeg møter jenta i gangene :) Men det går over, ville iallefall snakka med henne om det, enten over msn, eller per. melding (når hun får penger da)..

Lenke til kommentar

Takk takk ;).. Jeg skal prøve msn i første omgang nå. Og jeg vet ikke om jeg skrev det, men vi var begge edru, så fylla kan ikke brukes som noe unnskyldning, og det er derfor jeg ble mer interissert i hu, for det virket ikke som hu gjordet bare for morro skyld :)..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det. Hun er 15, og jeg 16.. Og hun er ikke tøste sånn generelt av seg, hun er faktisk jomfru å.

Hun rota med en som hu har kjent lenge, å som er kompiss av meg, han var veldig full, men hun var edru. Jeg så det jo ikke, men jeg fikk høre det av vennina hennes, og jeg vet ikke om de holdt på lenge, men det tror jeg ikke, jeg var borte i 2 min, og når jeg kom tilbake var han borte..

Og neste dag, sendte hun den laaaange meldinga, der hun bad om unnskydlning osv.. Jeg sa at det var greit, men at jeg var litt skuffa. Og hun hadde dårlig samvittighet sa hun..

Lenke til kommentar

Det kan hende, jeg vet ikke hva hun tenker.. Morro var det jo :).. Og like før festen var ferdig(etter at hun hadde rota med han fyrn) Så fikk hun tilbud om å bli kjørt hjem i Taxi, istede for å gå 4 km. Men hun valge å gå, fordi jeg skulle det, vi rota ikke nå mer etter den lille episoden. Men vi holdt hverandre i henda osv. Men vi prata ikke om det, siden det var en del andre folk tilstede osv...

Lenke til kommentar

Ville aldri satset på en jente som ikke har penger på kortet.

Og om hun roter rundt med alle på fest så trenger ikke det bety så veldig mye. Kan godt hende hun liker deg, men ikke trodde hun hadde sjangs på deg, så hun fortsatte å rote rundt med andre. Men det kan jo også hende at hun bare liker og rote rundt, og alltid kommer til å være sånn. Er det en sjangse du er villig til å ta så er det jo bare å spørre hun rett ut.

Lenke til kommentar

Vurderer det :).. hehe, husker når jeg traff vennina hennes den kvelden "Han er jo mye penere enn på det bildet du viste meg, du burde satse på han". Tror ikke det var meningen at jeg skulle høre det, eller at det faktisk var meningen. Men hun skule være med meg HELE tiden, og jeg var kanskje litt fraværende når vi kom på festen.. Så hun drev å leita etter meg noen ganger.. Og det var når hun skulle si hade til han fyren at de klina/rota .. Og da ble veninna piss sur på henne..

Lenke til kommentar

På fest med alkohol i bildet, blir det litt annerledes da... På fest er det oftest roting, og ting er ikke seriøse.. Man bare roter for å kose seg... Kanskje det er slik det er?

Men jeg syntes du burde gi henne en sjanse, hun sendte faktisk en mld til deg og unnskyldte seg... Det betyr jo at hun har dårlig samvitiighet for noe... Kanskje hun ikke er så billig av seg utenom fest. Gi henne en sjanse! :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg skal det :).. Jeg skal kanskje besøke henne en tur om ikke så lenge, så får vi se <3

EDIT: Det gikk kjempe bra.. :).. Er glad nå =D.. Og jeg fikk høre den versjonen hun snakket om med ddette at hun hadde rota med en annen.. Og det viste seg slik at hun skulle gi han en klem, og når hun lente seg fremover, så tok han tak i bakhode hennes og dro henne til seg og kyssa hun. Uanz om dette er sant elelr ikke, så viser hun anger ihvertfall, og det er det eneste som jeg bryr meg om :). .Alle fortjener en kjangse til :) (kanskje ikke Hitler men :tease: )

Endret av S1rre
Lenke til kommentar

Historien ble jo litt bedre etterhvert. Du kan eventuelt spørre venninnen hennes om versjonen hvor han drar henne til seg stemmer. Dersom det er sant så bør hun absolutt få en sjangse, men om venninnen har en annen versjon ville jeg ikke hatt noe mer med henne å gjøre.

I den alderen er vel seriegami (ett forhold følger et annet i tett rekkefølge) mer regelen enn untaket, men jeg synes man bør kunne forlange 100% trofasthet så lenge forholdet varer. Behold selvrespekten og du vil fremså som et mye mer attraktiv kjæresteemne for andre. Og for all del: Ikke senk standarden for deg selv, ikke tillat deg å tenke at "kan de, så kan jeg" og vær utro.

Håper det der ikke ble altfor moraliserende :blush:

PS Håper alt ordner seg og at hun snakket sant!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...