salah Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ja, har et eget prosjektsystem som jeg bruker daglig, og nå synes jeg den er litt oppbrukt, så jeg har bestemt meg for å kode hele systemet på nytt. Systemet er som følger: Meldingssystem mellom brukere Forskjellige firmaer logger inn, der kan de styre egne prosjekter (med TODO-lister, filorganisering, og alt annet utstyr man skulle trenge for å styre eller være med i et prosjekt), filopplasting, kontakter osv). Hele systemet skal kodes i PHP med Python backend, der jeg bruker Ajax og smarty som ekstra puffa utstyr, samt noen systemfunksjoner i operativsystemet. Men det første og største hindret står for meg: layouten, altså skissa til hvordan siden skal være. Jeg trenger et litt moderne layout enn banner på toppen, navigasjon til venstre og innhold i midten, og dette trenger jeg hjelp til. Derfor ville det supert om noen tegna en simpel skisse i Paint/Photoshop og lastet opp/laget url. Dette vil maksimalt ta noen minutter hvis man bruker lang tid. Helst noe moderne, med plass til f. eks. siste systemnyheter, et plass der det sto om en har mottatt noen mail, ellers bare noe litt sexy. Takker for alle forslag Lenke til kommentar
Svendsen2 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Skisse Sånn:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå