b-real Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 http://www.nvnews.net/images/news/200211/a..._clearcase5.jpg Pent. B|Real Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 jepp.. var pheet den.. mvh SirAnderz Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Ja det var ikke så ille, men jeg sku ønske det hadde vært med klare skruer og gitter også... det hadde vært phat! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Har ikke sansen for plexi kab, men d der var lekkert.. Får vann i munnen.... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: MaDDoG skrev (2002-10-30 18:00):Ja det var ikke så ille, men jeg sku ønske det hadde vært med klare skruer og gitter også... det hadde vært phat! Og klare drives. Og hovedkort og cpu. Og kjøleribbe. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Syntest det er litt kult med vanlige skruer og slikt, får en viss kontrast i den, men det er jo med da... Lenke til kommentar
Serigst Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Hadde jo vært en idè å lage kjøleribbe av plexiglass da!! Sett dritkult ut! :wink: Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Har mistet litt respekten for kabinett i plexi, alle kan jo få det nå etter diverse produsenter har begynt å masseprodusere de... f.eks 3dfxcool selger acryl kabinett. Ser faktisk ut som om det er den typen de selger. Men selvlagde plexi kabinett er jo kult da. Lenke til kommentar
MrSock Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hva med å erstatte veggene i power-supplyet med plexiglass???? Er det "ikke bra" med tanke på statisk elektrisitet eller.no ? (bare en fyr jeg kjenner som prata om det) Har lissom aldri sett noen som har gjort det, så jeg bare lurte på om det er sundt for power-supplyet eller ikke. Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Dissa "hjørne klossene" som de fester hjørna med, noen som vet hvor det går an å få kjøpt slike?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå