LangZ1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei når jeg f.eks driver å laster ned no for fullt ca 350kb/ps så stopper nettet opp etterhvert og når jeg skal søke det fram på nytt så kommer det opp trådløst nett har ingen eller sterk(eller så var det lav) forbindelse, men rebooter jeg denne dataen på nytt så funker alt igjen.. Jeg har en Router boks som er koblet til telefonlinja og så er den kobla til en trådløs router( D-Link DGL-4300 Trådløs Gaming Router) og den i en data som står i kjelleren. så har jeg et trådløst nettverks kort, usb som heter d-link dwl-g132. Hvis det har noe å si så har jeg helt ny data og alle drivere er oppdaterte.. Håper på nyttefull hjelp.. Mvh Anders Langseth Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvis du laster ned med bittorrent, så kan du prøve å redusere antall forbindelser i p2p programmet til f.eks 50. Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Hvis du laster ned med bittorrent, så kan du prøve å redusere antall forbindelser i p2p programmet til f.eks 50. 6884284[/snapback] jeg bruker bitlord, men hvordan gjør man det a? EDIT: Når jeg prøver bitlord nå så går den plutslig fra o til ca 60 kbps, men etter noen sekunder er den nede på 0 kb/ps igjen mvh Anders Langseth Endret 18. september 2006 av LangZ1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kjenner ikke til bitlord, men i f.eks utorrent så er det enkelt å stille inn de innstillingene du vil ha.... I begynnelsen av en torrent kan hastigheten være ustabil (til du begynner å seede skikkelig). Du må dessuten sørge for å være 'connectable' (åpne port i router). se portforward.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå