Dragon Hunter Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 If one can recall, according to findings by Kagan Research, Microsoft is predicted to break Sony’s North American market share dominance in 2006, leading with 54% of hardware unit sales. But the prediction also states that Sony’s Playstation 3 will eventually lead in sales that will peak by 2008. Kagan forecasts 17.9 mil. consoles sold in the U.S. in 2008, with PS3 accounting for 54% of next-generation game hardware units purchased that year, the Xbox 360 for 24%, and Nintendo's Revolution for 22%. Whether their analysis proves to be correct still remains to be seen. Les mer her. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Lite nytt her, forskjellige analytikere har utropt alle de tre konsollene til vinnere av "konsollkrigen". Synes forumet her har et altfor stort fokus på slagstall, prosessorkraft, pris, markedsandeler, etc. Ser ikke hensikten med alle disse "PS3 er best!" trådene om en konsoll som ikke engang har kommet ut og vist hva den faktisk er god for. Min prognose: Alle tre konsollene vil selge bra og være til glede for eierne sine. Kan vi si oss fornøyde med det, og unngå nok en tråd på ti sider med meningsløs konsolldiskusjon? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Einig, dette treng me ikkje... Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Den der er gammel. Ser de bruker revolution istedet for wii... Men uansett så beviser dette ingen ting. Det fins mange sånne målinger der ute, hvor f.eks xbox 360 slår Playstation 3. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nå må det jo sies at alle disse 'analytikerene' er ikke noe annet en godt betalte synsere Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Spel selg konsollar. Og konsollen eg har valgt, har spela eg vil ha. Akuratt om PS3 eller Wii har nokre % meir - drit eg tynt i. For å sei det slik. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stemmer det, denne er jo så gammel at det var lenge før vi visste noe som helst om Wii. Hadde ikke sett kontrolleren engang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Trur denne er ubrukelig i dag ettersom den er utrgammel og ting har skjedd både her og der siden den gang. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Herregud... Hva er poenget med å dra opp en markedsanalyse som er over et år gammel? Dessuten har Sony bajset så kraftig på leggen siste året, at om de analytikerene gjorde analysen omigjen, ville nok prognosen vært en helt annen. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Nyare analyser er omtrent heilt like. Men igjen, synsarar har teke feil før. Den som venter, får sjå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Den der er gammel. Ser de bruker revolution istedet for wii... Men uansett så beviser dette ingen ting. Det fins mange sånne målinger der ute, hvor f.eks xbox 360 slår Playstation 3. 6884338[/snapback] Revolution sier jo bare at dette er pre-E3, så dette blir tåpelig. Sony mistet nok en stor del potensielle kjøpere både på E3 og mars-utsettelsen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Oo, se på meg, jeg er en analytiker. Jeg kikker på på mine fancy tall og diagrammer, i stedet for å ta en titt i spåkula som resten av lekfolket gjør. Jævla snobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå