Gå til innhold

DCC i mIRC

Anbefalte innlegg

jeg har lenge slitt med å sende filer i dcc i mIRC. når jeg skal sende, trykker mottageren accept, men den sender ikke. noen som kan hjelpe meg med å fixe dette?

BTW. sending/mottak av filer i MSN fungerer heller ikke lengr. Kan det være fordi jeg nettop fikk ADSL eller? noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-01 20:08, skrev øsse87:

Hvordan slår man av denne fire-wall'en ?

Start -> kontrollpanel -> pass på at du står i classic view i kontrollpanel sånn at alle ikonene vises. Du kan skifte til classic view med en link på venstre side -> network connections -> høyreklikk på local area connection -> properties -> advanced -> hak vekk krysset på "protect my computer...." -> OK. Etter ett par sekunder er firewallen slått av.

Litt innviklet men håper du forsto.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-01 20:18, skrev Afseth:

Quote:

Den 2002-11-01 20:08, skrev øsse87:

Hvordan slår man av denne fire-wall'en ?

Start -> kontrollpanel -> pass på at du står i classic view i kontrollpanel sånn at alle ikonene vises. Du kan skifte til classic view med en link på venstre side -> network connections -> høyreklikk på local area connection -> properties -> advanced -> hak vekk krysset på "protect my computer...." -> OK. Etter ett par sekunder er firewallen slått av.

Litt innviklet men håper du forsto.

Tusen hjertelig takk. "Classic view" er et must. :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...