Croyfer Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 jeg har lenge slitt med å sende filer i dcc i mIRC. når jeg skal sende, trykker mottageren accept, men den sender ikke. noen som kan hjelpe meg med å fixe dette? BTW. sending/mottak av filer i MSN fungerer heller ikke lengr. Kan det være fordi jeg nettop fikk ADSL eller? noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 HAr du en router fra ngt? Isåfall må denne settes opp med nat'ing på rett porter. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 tja.. skal vi se...jeg skjønte ca.. fire ord i det innlegget.... har ADSL-moden fra nokia hvis det var det du spurte om.. hvordan fixer jeg bøggen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har Netopia fra NGT. Hvordan kan jeg sette opp porter, og hvilke trengs? jeg sendte inn mail til NGT for noen dager siden for å åpne port 375-420 hos meg så jeg kunne ha DC på active mode.. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 woho! jeg fikk det til. Telenor har en brannmur i ADSL-pakka si som jeg skrudde av, og da ble alt i orden!! msn funker oxo! *croyfer glad nå* :-Þ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Pokker korfor kan ikke vi NGT folket ha sånne enkle routere også??!? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-31 01:25, skrev SnowDOG_:Pokker korfor kan ikke vi NGT folket ha sånne enkle routere også??!? Har NGT router, men jeg slo bare av brannmuren i Windows Xp så funket sending av filer som en drøm i mIRC og andre sånne chat programmer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Ja eg har slått av firewallen i xp og routeren men likevel kan eg ikke sende ut men eg kan ta imot. [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-01 18:16 ] Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hvordan slår man av denne fire-wall'en ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 20:08, skrev øsse87:Hvordan slår man av denne fire-wall'en ? Start -> kontrollpanel -> pass på at du står i classic view i kontrollpanel sånn at alle ikonene vises. Du kan skifte til classic view med en link på venstre side -> network connections -> høyreklikk på local area connection -> properties -> advanced -> hak vekk krysset på "protect my computer...." -> OK. Etter ett par sekunder er firewallen slått av. Litt innviklet men håper du forsto. Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 20:18, skrev Afseth: Quote: Den 2002-11-01 20:08, skrev øsse87: Hvordan slår man av denne fire-wall'en ? Start -> kontrollpanel -> pass på at du står i classic view i kontrollpanel sånn at alle ikonene vises. Du kan skifte til classic view med en link på venstre side -> network connections -> høyreklikk på local area connection -> properties -> advanced -> hak vekk krysset på "protect my computer...." -> OK. Etter ett par sekunder er firewallen slått av. Litt innviklet men håper du forsto. Tusen hjertelig takk. "Classic view" er et must. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Har du problemer med å åpne porter i Nextgenten sine routere? Sjekk ut disse sidene: http://www.reflectdesigns.net/ngt/ http://nergal.homeip.net ellers kan folkene på #nextgentel @ efnet stå til tjeneste [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-11-01 20:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå