_Ferrari_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei! Jeg skal bygge PC til en kamerat. Kabinettet er bestemt, han skal ha ThermalTake Tsunami med plexi. Jeg mener han bør ha Conroe, han trenger alt bortsett fra mus/tastatur og skjerm. Budsjettet er ca. 7000. Alt skal kjøpes fra samme butikk, men kabinettet kan til nød bestilles fra Microplex. Eller et annet sted. Mulig han trenger XP OEM. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei! Jeg skal bygge PC til en kamerat. Kabinettet er bestemt, han skal ha ThermalTake Tsunami med plexi. Jeg mener han bør ha Conroe, han trenger alt bortsett fra mus/tastatur og skjerm. Budsjettet er ca. 7000. Alt skal kjøpes fra samme butikk, men kabinettet kan til nød bestilles fra Microplex. Eller et annet sted. Mulig han trenger XP OEM. 6883959[/snapback] 7000 tusen er lite for et conroe oppsett men se på det her da https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=34650 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Den var ikke dum! Men han skal bare spille CS, så X1900GT blir litt overkill kanskje? Pluss at det kabinettet på prislisten der, det er jo demo.. og da følger vel ikke spacere osv med.. Endret 17. september 2006 av _Ferrari_ Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Den var ikke dum! Men han skal bare spille CS, så X1900GT blir litt overkill kanskje? Ja, d blir det men det er spørs om han kommer altid til å spille bare cs ?? Kanskje han vil prøve noe nytt, men jeg vet ikke jeg! Om han vil ha et billigere et da kan han gå for noe sånt https://prisguiden.no/product.php?productId=46272 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Tenker det blir 7600GT da holder det en stund, så får han heller oppgradere når han VIRKELIG trenger det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå