Snurre_1976 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kan noen hjelpe meg med denne? Er en sang fra 70-tallet. Har bare litt av den, og skulle gjerne visst artist og låttittel. snutt.mp3 Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dette er nok tråden du leter etter. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Tenker Led Zeppelin når jeg hører den snutten der... Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kan være The Doors, både gitar og orgel stemmer, jeg har en god del av The Doors nesten det meste, men ikke denne. Synd at snutten var lengre så vokalist hørtes, men min råsjanse er The Doors. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Synes det høres ut som noe lettere Black Sabbath. BTW: Er lei den klistertråden for sanger. Med egen tråd på hvert spørsmål er det større sjanse for at det blir besvart. Da kan man drive ekspertise hjelp uforstyrret av andre helt uvesentlige innlegg som i tillegg gjør at spørsmålet kan bli både oversett og glemt. Endret 18. september 2006 av neitakk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Synes det høres ut som en blanding av Black Sabbath, Deep Purple og Led Zeppeling. Men det hørtes egentlig råtøft ut, så det hadde vært fint om noen hadde kunnet kommet med nøyaktig band og tittel. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Det er Chicago Transit Authority - South California Purples. Tunatic er et glimrende gratisprogram for dette formålet. http://www.wildbits.com/tunatic/ Edit: gratisprogram for å gjenkjenne sanger som spilles. Måten jeg formulerte meg på kunne lett misforståes Endret 18. september 2006 av zacka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå