-kga- Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 jeg var på ett data party med ca. 200 folk i høstferien, og mens jeg såv var det noen musunlige dritt unger som hadde ripa lakken på kassa mi.... NEI!!! hater sånne som gjør HERVERK. det er forterende att folk skal ødelegge noe du har lagt mye arbe i. hade jeg tatt de som gjorde det så hadde de hat noen tenner mindre en det de kom inn med. DUSTER. men det jeg lurte på er om det er en mpte og få fjerna de ripene på uten å lakke hele greie på nytt. det er ikke veldig store riper, men de syntes, de er oxo rett over vinduet. ( lett og se av den grunn ) har ikke sån veldig lyst og pusse ned hele siden og lakke på nytt. så jeg lurte på om det er noen lure triks og gjøre for og skjule de ripene. Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Er de så dype at de går helt gjennom lakken? Hvis ikke kan det jo hjelpe å polere kassa... skader hvertfall ikke å prøve. Har du et bilde av skaden? lettere å se hva som bør gjøres om man ser skaden... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 prøv å fylle opp ripen med klarlakk, eller som han over meg sa, prøv å pollere... men det beste ville nok vært å lakket hele kassen på nytt. btw: hadde noen gjort det der med min PC og jeg hadde fått tak i dem hadde de måtte blitt bært ut ifra halden i _DELER_ (ja, i deler!)! hater slike drittunger!!! Mvh, jan Erik Lenke til kommentar
TCK Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Går d ikke ann å bare spraye litt maling av samme farge akkuratt der som d er riper?? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 DEt selges lakkfiks for bil, det burde virke hvis det ikke er alt for store riper, kan vel også spraye et par lag der skaden der for å så vannslipe-rubbe (fin-grov) og til slutt polere. Hater folk som ødelegger det andre har brukt MYE tid på Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-30 18:36, skrev TCK:Går d ikke ann å bare spraye litt maling av samme farge akkuratt der som d er riper?? Det ser ikkeno bedre ut fordi da får du lakk som høyner seg, og ses derfor bra at det ikke er et perfekt arbeid. Har lakka kabinettet mitt nå og vet hvordan det er, bare vent når jeg er ferdig med casemodden . Mvh, Stian Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 ka me å sette inn et vidu over der ripen er :razz: et vindu er alltid pent og da får du jo fjernet ripen også. jeg ville nok prøvd å polere... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 rubbe med fin rubbing og så polere hvis polering alene ikke virker, man kan jo rubbe biler uten å miste glans, så det burde gå på kabinett også Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg hadde klikka hvis noen hadde gjort det, hadde jeg tatt dem, så ... ARGH! *vrir seg i spasmer* Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 jeg må finne på noe annet en å lakke på nytt. jeg festa vinduet lite lurt, så det kommer til å bli ett H... og få det ut. Brukte sikafleks og limte det fast på inn siden. listene sitter oxo jækla hart fast ( Klinte noe gugge på de og ) Tenkte ikke på att jeg kom til og trenge og ta det ut noen gang. jeg glemte att verden er ikke er perfekt. :sad: Jeg trur jeg må gå for noe som gjør att det ikke kommer til og se perfekt utt under nøyere granskning. Gidder ikke å ut vide vindu heller. masse jobb. Og det blir vannsklig å få det til og se røddi ut i øverste del av kabinette. Har hardisker over power suplay. pluss CD spillere og slikt på andre siden. MANGE KABLER. Hvis man har vindu og det er rotete er det like stykt som riper.... nesten. Har heller ikke plass og fløtte harddisker ned. den nedre plassen er tatt til vann kjøling. :smile: JEG TRUR JEG MÅ NØYE MEG MED EN IKKE FULT SÅ PERFEKT KASSE. ( MED DET FØRSTE. ) HIVSS INGEN KOMMER MED NOEN GENIALE FORSLAG DA. siden hele kassa er svart metalic kan jeg jo kanskje lakke noe mønster av noe slag, som går over stripene. da slipper jeg å lakke hele siden på nytt. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2002 En tin til... Ja det er dype riper. de går gjennom lakken. De er ikke så lange da. men dype :sad: ser det hvite under :sad: og det gjør att det syntes godt. :sad: JEG SKJØNNER IKKE HVA FOLK SER SOM ER SÅ MORRO I HERVERK. fengsel straffer i norge er for snille. Det skulle ver 10 år minst for og ripe lakken til folk.... det verste som kunne skjedd dem nå er att de måtte betalt en boks med lakk. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 31. oktober 2002 Del Skrevet 31. oktober 2002 hvis ikke ripa er for fet så prøv "rubbing" til bil-lakk og sånn. Pass på å få høvelig lik farge. Hvis det er stor ripe så puss godt ned, maskere, grunne og lakkere...og sett på kontakt papir etterpå hehe extra armour. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Mener og se på Tv-Shop for en tid siden at man kunne kjøpe en slags masse til riper i bilen. Man puttet det over ripen,. og smurte det urover, så vasket man av erestene, og der hvor ripen var, så var det ingnting, den ble samme farge som bilen og greier... Og som de sier på TvShop, så "Unlike all the other products, this actually works!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå