_dAwn_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Brukte diskeeper og defragmenterte diskene. men ettepå virker det som om programmene bruker lengre tid til å starte opp. Det kan gå 10 ++ sek ekstra. Forslag til hva det kan være? er irriterende som fy. Lenke til kommentar
hmz Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 er ikke noe av det samme som jeg sliter med som du også har da? jeg har slik at det er et program/ting som opptar 80-90% av hele CPU-"krafta" men klarer ikke å få den bort, fikk den bort ei stund, men bare etter et par minutter så var det tilbake igjen. du kan jo prøve å se om det er noe som opptar mye CPU hos deg også? (Ctrl+Alt+Del) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Kan ikke se noe som tar opp resursene ved første øyekast. Hadde det enn vært så vel. Da hadde jeg hatt noe konkret. Har brukt partition magic 8 til å forandra litt på størrelsen på diska. kab det ha noe å si? Kom på det.... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Hei! Forsøk med å kjøre scandisk/checkdisk og se om det blir bedre. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Skal gjøre det. En annen ting jeg har merket er at maskinen restarter når den nesten har lastet inn windows. Så starter den på nytt. Må deretter starte maskinen på nytt en gang før den i det hele tatt kommer inn i windows. Hvordan kjører jeg de programmene du henviser til? Mente de ble kjørt i dos en gang i tiden...!? :S Endret 19. september 2006 av _dAwn_ Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Formaterte hele skiten. Da etter backup! Og kjøpte meg en Raptor disk. Nå er det ikke noe problemer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå