Lagn Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Lurer på tre ting: Hvordan få a2dp profilen på pocket pc 5.0, hvordan koble til en ekstern harddisk til f.eks. qtek 9000(tror den har mini usb), og kan man gjøre en fysisk tast på tastaturet dens til æ, ø og å(mener man kan det på vanlige pcer, gi en tast et annet tegn). Jeg har lest noen her har koblet en harddisk til sin qtek 9000, trenger man en slags hub med strømforsyning, og støtter den pocket pc? Her står det at med Windows Mobile 5.0 AKU 2 som jeg tror er en slags service pack fra microsoft, så følger det med støtte for a2dp, men jeg vet ikke hvor jeg får denne aku 2-en fra. Har nå sett på microsoft sine sider, men finner ikke noe som heter aku 2, og og jeg så ikke hvordan man laster ned oppdateringer i det hele tatt. håper det kommer med telefonen når man kjøper den, er de pliktige til det..? Fra siden: "So the question is how Microsoft has implemented A2DP in Windows Mobile 5.0 AKU 2. So far, the A2DP profile wasn't available on Windows Mobile devices except the Samsung SGH-i300 where Samsung added it on their own, with the help of a third party developer. But now, with AKU 2, A2DP becomes a native feature of Windows Mobile 5.0." Endret 17. september 2006 av megaloman Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du må installere ny ROM, og avhengig av hvem som er distributøren din finner du den enten her: www.smartmobil.no eller her: www.qtek.no. Qtek 9000 støtter A2DP i ny ROM. Du kan desverre ikke koble en Qtek 9000 direkte til en ekstern harddisk, men må da ha en harddisk med f.eks. innebygget WLAN eller som kan lese USB-minnepenner (USB Mass Storage og bruk WM5torage, google it). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå