Gå til innhold

Ingen Office CD`er fungerer på laptopen min

wil

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et problem her som plutselig kom i dag. Satt med laptopen min og tenkte at jeg skulle prøve å installere Office i Slackware Linux. Vel, jeg satt inn cd`en og gjorde det som skulle gjøres. Jeg fikk feilmelding under Installasjonen pga at IE ikke var installert i Slackware. Greit nok tenkte jeg og tråla nettet for å se om jeg fant noe spennende som kunne hjelpe. I mellomtia hadde jeg tatt ut Office Plata. (Office XP Pro Eng). Så når jeg har funnet ut hva som er galt, skulle jeg sette i Plata igjen, og da fungerer ikke cd`en plutselig. Den klarer såvidt å spinne opp og det skjer ingenting. Prøver en annen Office CD jeg har liggende, men nei. Prøver det samme i Windows, nei. Fungerer ikke.

Prøver Office 2003, den fungerer heller ikke. Prøver både Norsk og Engelsk versjon, ikke så fanken. Finner hverken Office 2000 eller 97 cd`ene her, men jeg kan aldri tenke meg at de heller fungerer nå.

Alle andre cd/dvd plater fungerer kjempe fint. Jeg skjønner ikke hva som er galt her. Til vanlig bruker jeg OpenOffice, men jeg tenkte å installere Slackware på en SkolePC og der må da altså Office 2000 inn pga at den er enklere å forholde seg til for Elever som er vandt til Office. Jeg tenkte derfor at jeg skulle prøve det hjemme først, før jeg begynner med greiene på skolen.

Hva kan være galt da tro?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...