Gå til innhold

Whitebox død og begravet?


Anbefalte innlegg

Det er gledelig at noen får kontakt med Whitebox. Jeg har foreløbig ikke vært så heldig uansett om jeg prøver telefon , fax eller mail og gjerne flere ganger pr. dag.

Tidligere i tråden fikk en tilbud om å bytte maskin , mens andre har fått maskinen tilbake uten at reperasjon er gjort.

Ingen til å reparere?

 

Hvis noen har tips på best måte å få kontakt med Whitebox ville det vært fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er gledelig at noen får kontakt med Whitebox. Jeg har foreløbig ikke vært så heldig uansett om jeg prøver telefon , fax eller mail og gjerne flere ganger pr. dag.

Tidligere i tråden fikk en tilbud om å bytte maskin , mens andre har fått maskinen tilbake uten at reperasjon er gjort.

Ingen til å reparere?

 

Hvis noen har tips på best måte å få kontakt med Whitebox ville det vært fint.

6914542[/snapback]

 

Hallo? Har du ikke fått med deg at internettsiden Deres har vært nede? Vet du ikke at dette fører til at de ikke kan reparere PCer, svare på hendvendelser eller har problemer med å hente pakker folk sender til dem? Nå må du våkne! :!:

 

Litt ironi til de som mener denne "saken"/tråden er løst siden www.whitebox.no er oppe igjen.

Lenke til kommentar

Inntil Whiteboxs død står butikken som et levende bevis for hvor lenge du kan drive på kant med loven i Norge. De er åpenbart tilstede her på forumet også. :no:

 

Hvis du er så uheldig å ha kjøpt fra den mest useriøse dataforhandleren i landet: Husk at Whitebox er veldig vant til å deale med Forbrukerrådet og drenere ut sakene. Kontakt gjerne ditt lokale kontor og sjekk om de kjenner til firmaet.

 

Det er først hvis du kjører saken til Forbrukertvistutvalget at Whitebox blir pliktig til å gjøre noe som helst. Gjør for all del det. Whitebox spekulerer ikke bare i at kundene, som gjerne består av unge gutter, lar være å kontakte Forbrukerrådet. De spekulerer også i at kundene ikke tar saken videre fra Forbrukerrådet til Forbrukertvistutvalget.

Endret av ClearBlueNight
Lenke til kommentar

Til "Zoot" vil jeg si at det kan være fornuftig å lese tidligere kommentarer fra en bruker før man kommenterer vedkommendes siste postering.

 

Det synes som om "CBN" har en korrekt oppfatning av kundebehandlingen til Whitebox etter det jeg oppfatter.

Velger man å benytte forbrkerrådet må Whitebox først mota brev med 2 ukers svarfrist før saken kan videresendes.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg vil gratulere de 20 personer som har slått seg sammen mot svindelfirmaet Whitebox, med god repotasje på Forbrukerinspektørene (FBI) på NRK i dag. Der kom det jo veldig klart fram hvor useriøst firmaet er.

 

Belinda Andvik og Kristian Møller benekter alt ansvar i kort intervju på telefon i dette programmet.

Økokrim og politet vil jobbe næmere med saken i følge programmet. (Whitebox sitter jo på mange PCer som kunder har betalt for).

 

Forbrukerrådet har fått 300 klager på firmaet og firmaet er umulig å spore opp fysisk.

 

Forøvrig overrasket over at HW.no ikke forteller om saken på sin hovedside, dette er jo en viktig sak for mange PC kjøpere.

 

Programmet sendt i dag (28.feb.2007) er også på NRK sitt nett-TV.

 

 

Erfaringen og "lærepengen" på dette er å være varsom med nye nettbutikker, det er jo lett å lage tiltalende nettsider, men det sier ikke noe om seriøsiteten til firmaet !

 

Nettsiden sier nå: Whitebox er nedlagt

Ved spørsmål kan Daglig leder Belinda Andvik kontaktes på Telefon 99 50 22 80

 

Man kan nok ikke regne med å få noen svar på det nummeret...

 

Se programmet på NRK-nett: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/232960

post-56342-1172703601_thumb.jpg

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...