Gå til innhold

Whitebox død og begravet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjentar Uelands kloke ord, vi skal ikke drive med spekulasjoner rundt om personer som kan være uten tilknytting til tidligere hendelser og firma.

Vi her i HW.no/diskusjon.no har en policy at "føre var" prinsippet gjelder.

Ikke driv å legg ut fullt navn til personer i diskusjonstråder da det veldig ofte fører til problemer for folk som ikke har noe med saken å gjøre.

Kommer til å fjerne en del poster.

mvh

jarmo

Lenke til kommentar
Nå må du skjerpe deg... eneste jeg har sagt er at han ikke har noe med whitebox og gjøre...

skjerp deg!!

6899279[/snapback]

Du har i noen innlegg hevdet at du ikke kjenner til firmaene eiet av han som driver cisk.no, abook.no, centronic.no og multigate.nodriver og i andre innlegg kjenner du han veldig godt. Du har postet en lang rekke linker til firmaene han driver samtidig som du skriver:

har ingen erfaring med disse, så de bare på en annonse

har prøvd og finne litt ut om dette firmaet cisk

har egentlig ikke funnet ut av noe... derfor legger jeg innen direkte melding... om noen har noe og fortelle.

Hvis du virkelig lurte på noe om de firmaene kunne du jo bare spurt din gode venn, eier av cisk.no, abook.no, centronic.no og multigate.no?

Edit = fjernet navn.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
om du følger litt med, det jeg sa at jeg vet han har noe med abook og multigate.....

ta og les det folk skriver!!

det vi skulle frem til var at han ikke har noe med WB og gjøre....

UFFFF.dette blir for dumt...

6899429[/snapback]

Altså: 75 % av dine innlegg her på forumet er linker til, positiv omtale om eller spørsmål om firmaer drevet av personen som eier cisk.no, abook.no, centronic.no og multigate.no. Samtidig hevder du på den ene siden at du ikke kjenner til firmaene annet enn fra en annonse og på den andre siden at du kjenner han veldig godt. Jeg tror de fleste her er i stand til å se at dette ikke henger på greip og at din troverdighet er lik null.

Edit = fjernet navn.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar

Du får nå tru hva du vil mister!!

Bryr meg egentlig ikke så mye, folk kan jo lage sin egen mening..

Du får ha en fin dag!

Jeg har nå skrevet min mening, om du ikke vil tru på det så er det jo opp til deg.

Du får skrive så mye usannheter du vil om folk, men vi begge vet at dem ikke er sanne!!

Lenke til kommentar
Du får nå tru hva du vil mister!!

Bryr meg egentlig ikke så mye, folk kan jo lage sin egen mening..

Du får ha en fin dag!

Jeg har nå skrevet min mening, om du ikke vil tru på det så er det jo opp til deg.

Du får skrive så mye usannheter du vil om folk, men vi begge vet at dem ikke er sanne!!

6899539[/snapback]

For det første: Jeg har tidligere skrevet at det ikke finnes noe bevis for at eier av cisk.no, abook.no, centronic.no og multigate.no er tilknyttet WB, men at det er bevist at det er en forbindelse mellom ham og hun som står oppført som eier av WB.

Det er også bevist at du lyver om din forbindelse til firmaer drevet av eier av cisk.no, abook.no, centronic.no og multigate.no. Jeg tror nok folk lager sin egen mening ja. ;)

Edit = fjernet navn.

Endret av kjeklulf
Lenke til kommentar
Bare spor saken tilbake til hva det dreide seg om!

- Hva har skjedd med Whitebox, hvorfor er de nede?

- Har noen fått tak i Whitebox?

Resten glemmer vi (Abook etc.)

6899700[/snapback]

Helt enig! La oss diskutere det som tråden dreier seg om.

Lenke til kommentar

Ahh godt å se en tråd som gir Whitebox den negative omtalen de fortjener... Har selv hatt MYE problemer med de og sitter nå bare å håper på at de svindlerene har gått personlig konkurs.

Til dere som har maskiner på reperasjon inne, så kan jeg bare si at jeg føler med dere!

Lenke til kommentar
Er det noen her som har pc inne hos Whitebox nå? Eller som har noe uoppgjort med dem (Whitebox skylder penger eller noe). Jeg er interesert i å reise et søksmål mot de eller levere inn en skriftlig klage eller noe. Noen som er med på noe av dette?

6900314[/snapback]

Jeg sendte CL56en min inn til reparasjon for 22 dager siden. Etter å ha lest denne tråden antar jeg at jeg får den tilbake i samme tilstand. Dette er forøvrig tredje gang jeg sender inn laptopen på 2 år.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har pc inne hos Whitebox nå? Eller som har noe uoppgjort med dem (Whitebox skylder penger eller noe). Jeg er interesert i å reise et søksmål mot de eller levere inn en skriftlig klage eller noe. Noen som er med på noe av dette?

6900314[/snapback]

Jeg sendte CL56en min inn til reparasjon for 22 dager siden. Etter å ha lest denne tråden antar jeg at jeg får den tilbake i samme tilstand. Dette er forøvrig tredje gang jeg sender inn laptopen på 2 år.

6900410[/snapback]

Jeg har den samme pcen inne til reperasjon nå. Det er min 5 gang. Holder på å skrive klage til forbrukerrådet. Men har lyst å ta denne saken mer videre enn det. Jeg kommer til å kjøpe meg ny pc en annen plass, så om jeg bruker litt tid på å knekke whitebox, og evt få igjen pengene mine, så er det ingen problem for meg. Jeg gir meg ikke så lett Whitebox! Derfor lurer jeg på om det er noen som er interesert i en felles sak. Som f.eks skrive brev til tv2 hjelper deg. Eller true med å saksøke de eller noe

Endret av Leephi
Lenke til kommentar

vi får se. hentet laptoppen i dag. skal se om den er reparert....

Edit: Bah... er det normalt å reinnstallere os ved bytte av dvd-rom? de har lagt inn engelsk versjon av xp home. mm bra alternativ til norsk xp pro!

Jeg gadd ikke legge inn lisens nøkkelen engang, bare skrudde av og forbereder meg til å innstallere på nytt seinere....

Endret av eXa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...