AreMS Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei Jeg har et probmlem med at faren min sier at internettet går for tregt når jeg laster ned noe(selv om jeg abre laster med halvparten av det linjen kan). Så jeg lurer på om det er mulig å reserver noe av internett hastigheten til han sin PC? Takker for svar Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei Jeg har et probmlem med at faren min sier at internettet går for tregt når jeg laster ned noe(selv om jeg abre laster med halvparten av det linjen kan). Så jeg lurer på om det er mulig å reserver noe av internett hastigheten til han sin PC? Takker for svar 6883458[/snapback] NetLimiter funker jo bra. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Router med QoS, det er en fin ting Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Det er minst like viktig at du reduserer utlinjen og antall 'connections' hvis du bruker torrent trafikk. Lenke til kommentar
AreMS Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Det er minst like viktig at du reduserer utlinjen og antall 'connections' hvis du bruker torrent trafikk. 6884314[/snapback] Ja, det er torrent jeg bruker. Burde jeg begrense antall connection? Til ca. hvor mye? Har 6500/750 linje Jeg trenger mesteparten av utlinjen siden det er den jeg bruker mest (private trackers) Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Bruker du for mye av uploaden, kveler du all annen surfing på linja. Hold i hvertfall av 20% av upload til faren din. Da er det gode muligheter for at han ikke klager for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå