aspic Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Ja, fant denne på et forum, og lurer på hva det er, men jeg advarer deg, er du redd for store innsekter bør den ikke sees http://www.dragonninja.co.uk/thread.php?t=25865&explain=1 takker for svar Endret 17. september 2006 av aspic Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Den der var litt for stor for mitt vedkommende Lenke til kommentar
flagger Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ok den var litt altfor stor til at eg skal tenke på den engang. ei fuckings mus va maten dens. såg ut som ein skolopender så hadde vert for nerme radioaktivt stoff og muttert heilt sjukt Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Nesten helt sikker på at det er en skolopender. Og neppe mutert, det finnes store skolopendere enkelte steder. http://en.wikipedia.org/wiki/Centipede Endret 17. september 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Da er det vel denne: http://en.wikipedia.org/wiki/Scolopendra_gigantea Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Takker for svar, får ned i butikken å bestille et par i morra da. Neida! Var ALTFOR stor for mitt vedkommende Men søk på Camel Spider på google eller youtube, er en svær der som også spiser ei mus. Off.. hater store innsekter, men må innrømme at jeg blir fasinert =p Var DENNE jeg tenkte på. (klikkes på eget ansvar). Endret 17. september 2006 av aspic Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Ja, det er ein form for skolopender. Eg har sett denne filmsnutten før, endå eg ikkje heilt hugsar kor... Viss eg ikkje hugsar feil, så er denne rasen blant dei aller største skolopendarane. For øvrig så er ein skolopender ikkje noko insekt, slik som emnefeltet til denne tråden kan indikere. (Og eg trur me kan gløyme denne kommentaren som stod på den sida trådstartaren linka til: "btw. a bloke in london found one behind his telly". Desse karane her høyrer ikkje til den britiske faunaen... Då må han ha hatt ein i bur som har flykta, i så fall.) Endret 17. september 2006 av Garegaupa Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hehe, såg den kommentaren jeg også, off, om jeg hadde hatt en slik i bur hjemme hos meg ville jeg neppe ha sovet trygt om natta Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Koselig den der da. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ekkel jævel. Tenk å møtt på en slik, bare at den er tidobbelt så stort som et menneske. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Euphoberia is an extinct genus of centipede. With a length of 1 m (3 ft 4 in), it was about four times the size of the largest contemporary species, Scolopendra gigantea. Det som er på filmen er nok en Scolopendra gigantea. Tenk å møte en som er fire ganger så stor som denne. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Med et benpar pr. kroppsledd kan du fastslå at det er en skolopender, og som nevnt tidligere i tråden er det bare en skolopender som er så stor.... Bra vi ikke har så store skolopendere i Norge Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ekkel jævel. Tenk å møtt på en slik, bare at den er tidobbelt så stort som et menneske. 6884085[/snapback] Du har tydeligvis ikke sett "King Kong". Jeg er ikke pysete når det gjelder insekter, men ble litt uvel etter at flere folk ble spist opp av de ..."dyrene" Lenke til kommentar
Matias Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jo, jeg har sett King Kong. Var meget ekkelt å tenke på og ha blitt fortært av et av de insektene, for eksempel han som fikk hodet sitt inni den larven. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Æsj noe så ekkelt Synes synd på musen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå