aGal Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Ja, som sikkert noen vet hadde jeg planer om en Love Box PC som det ikke ble noe av, men i dag har jeg påbegynt mitt "HTPC/desktop prosjekt". Jeg trenger altså navn på denne "boxen" noe jeg vil at brukerne og alle de andre i dette forumet skal hjelpe meg med. Så kom med forslag på navn i komentar-tråden ! Boxen skal bestå av aluminium som blir lakket i en eller annen farge og en bunnplate av trevirke. Jeg har i dag fått hjelp med å lage bunnplate i trevirke som måler ca 54 x 54 cm. ENDRINGER I PLANENE ! Blir bare 4 eller 6 harddisk plasser. Fronten SKAL bli som på det ene bildet her nedenfor. Inne i PC'n blir det nok som du ser på det andre bildet. PSU skal byttes ut til en Delta Electronics 400W PSU... Kommentarer og navneforslag her ! Endret 30. september 2006 av aGal Lenke til kommentar
aGal Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 (endret) MINI update ! Kommentarer og navneforslag her ! Jeg liker ikke reset knapp, hdd led og power led, men det har jeg funnet en løsning på å få bortgjemt. PCI slots er det nok av i og med at jeg skal bruke et micro ATX HK, og ATX HK brett... Så da tok jeg bare en PCI brakett *drille, borre, file* Wolla: (bildene taler for meg får jeg håpe) Endret 30. september 2006 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå