Artistic.Hipster Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Lurer rett å slett på om noen har en "liste" over spørsmål man kan få på oppkjøringen, mener å ha lest noen av spørsmålene her inne før, men greier ikke å finne tilbake til dem Så om noen har en liste eller om folk bare kan ramse opp det spørsmålet de selv fikk på oppkjøringen. Så blir det sikkert til stor hjelp for oss som enda ikke har tatt oppkjøring. Her er liste: 1) Vindusspylere/vinduviskere 2) Betjeningsorganer 3) Lasteevner 4) Lysutstyr 5) Hjul 6) Styring 7) Bremser 8) Hjul Alle punktene er forklart på arket, men det orker jeg ikke å skrive inn her Endret 20. september 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Ja, hadde vært fint om noen kunne samlet en slik liste Lenke til kommentar
kenzzz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 hørte for litt siden at noen ble spurt om spm som hvor mye kg kan du ha bak i tilhengeren med vanlig b lisens eller med bilens vekt + tilhengeren totalt osv osv:P Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Der har vi en ting.. =) Flere ting? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Du får vel en del av spørsmålene som er på teoriproven.no og teoritentamen.no. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 De er vel egentlig rettet mer mot teoriprøven å ikke teori delen på oppkjøring Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg fikk en slik liste av kjørelæreren min. Tror det er normalt. På oppkjøringen fikk jeg beskjed om å vise hvor man fyller bremsevæske, spylevæske og olje, men fikk jo ikke vist det for sensoren var jo så ivrig og fant frem alt før jeg hadde kommet meg ut av bilen. Var mer som om han ville lære meg det der og da enn at jeg skulle vise at jeg kunne det. Jeg besto btw. Du kan vel også få spørsmål om hvordan bremsene fungerer og hva som skjer hvis en av bremsekretsene blir ødelagt osv, om hva som skjer hvis man har slitte/ødelagte støtdempere, også mener jeg det var noe med lysene, men det husker jeg ikke helt hva var. ...spør kjørelæreren din. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 var nede å hentet en slik liste på kjøreskolen i dag, skal oppdatere første post med alle temaene. Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Denne delen av oppkjøringa har ingenting å si om du stryker eller ei under oppkjøring. Du kan med andre ord bomme fullstendig, men likevel bestå med glans Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Ja, men den kan trekke det opp/ned avhengig av hvordan du kjører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå