Blomsterpotte Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Vi har 3 pcer i huset, den ene som søsteren min har vil vi at internetten skal kunne skrus av på ved hjelp av en annen maskin. vil dette gå? jeg vet at d finnes noe som heter netlimiter men vil det slå av internetten helt? vil ha dette pga. at hun ikke skal sitte oppe lenge på msn o.l ! noen som kan hjelpe meg? takker for all hjelp! MVH Henrik Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Kablet så kan du vel bare nappe ut kabelen som går til pc'n hennes og om det skulle vere trådløst kan man på de fleste basestasjoner kaste ut enkelte brukere så de ikke har tilgang til netverket Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 De fleste nye trådløse routere har vel mulighet for dette? Mener værtfall jeg så disse valgene i de nye 3comene.. Hvis jeg ikke husker helt feil så setter man da på forhånd opp hvilke dager man skal ha mulighet for å koble seg til, og hvilke klokkesletter. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mange antivirus/"internet security"-løsninger har mulighet for å sperre nettverkstilgang på bestemte tidspunkter. Bl.a. har F-Secure Internet Security 2006 mulighet for dette. I tillegg kan man som andre sier gjøre dette i mange rutere. I verste fall kan du sette opp remote desktop, koble til maskinen, og deaktivere nettverkskortet/-tilkoblingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå