MonZteR Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 HJELP.. jeg har nettopp satt inn et brukt SB Audigy 2ZS kort i maskinen min. Det som er problemet er : - jeg bruker et 5.1 system, hvor skal pluggene settes inn. (grønn, orange, svart) -Etter jeg formaterte, har høytalerene begynnt å skurre av og til. kan kansje ha noe med at jeg plugget i feil på lydkortet. hjelp mvh Harald Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 skurringa kan fjernes ved å skru ned lyden UT av pc'en.. altså på lydinstillinger... pluggene har vel sine farger, som tilsvarer hvilke hull ed skal inn i Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 takker Skurringen ble borte... men pluggene har jo fargene, men ikke hullene på lydkortet mitt.. de er like alle sammen, gullfarget Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Du finner det du trenger i brukermanualen Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Takker så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå