Jannis-15 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 var desverre så dum at jeg krysset av for støtte av fimer under installasjonen av winamp3.. hvordan fjerner jeg dette? jeg vil IKKE av winamp skal spille av filmer... takk! :smile: Mvh, jan Erik Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det er da ikke så mye arbeid å reinstallere Winamp! :smile: Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 høyreklikk på filmen, --> åpne i --> det programmet du vil se den i, og huk av 'husk at slike filer skal vises med dette programmet' eller noe lignende. tror det var noe sånt Lenke til kommentar
Micke Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg hadde gått for Winamp2 til og begynne med, men ellers sjekk "Folder Options" -> "File Types" så kan du velge hva som skal åpnes med hva ihvertfall i 2k/XP. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg foretrekker Winamp 2.81 Ble Veldig skuffa over Winamp 3 :sad: Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 Jeg ville tro at det bare var å høyreklikke på spilleren, velg Options--->Preferences--->FileTypes. Fjern den filtypen du ikke vil assosiere med Winamp Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 30. oktober 2002 Del Skrevet 30. oktober 2002 hvis du kjører xp er det bare å høyreklikke på en film, egenskaper, "endre...", velg en annen spiller, og merk av i "åpne alltid i dette programmet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå