rvmossi Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Heisann! Jeg har kjøpt en ny pc nr 2.. Athlon 64 3700+, 1024MB ram, Radeon X1600XT 256MB skjermkort, og Thermaltake 430W PSU. Pc`en fungerer optimalt til alt, forutenom når jeg skulle spille C&C Generals Zero Hour. Da spiller jeg i ca 10 minutter så låser spillet seg og etter 5 sekunder så blir skjermen helt svart men maskinen suser å går enda (altså, reseter seg ikke). Noen som har noen tips? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Heisann! Jeg har kjøpt en ny pc nr 2.. Athlon 64 3700+, 1024MB ram, Radeon X1600XT 256MB skjermkort, og Thermaltake 430W PSU. Pc`en fungerer optimalt til alt, forutenom når jeg skulle spille C&C Generals Zero Hour. Da spiller jeg i ca 10 minutter så låser spillet seg og etter 5 sekunder så blir skjermen helt svart men maskinen suser å går enda (altså, reseter seg ikke). Noen som har noen tips? Takker for alle svar! 6882845[/snapback] Hos meg hjalp det å redusere hastigheten på prosessoren, noe du kan gjøre i BIOS. Ellers kan det være en bug i spillet, skjermkortproblemer, driverproblemer og masse annet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Om det bare gjelder det spillet, så bør du forsøke nye patcher. Ellers kan det være mye rart. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har samme problem jeg også. Maskinen min låser seg på de fleste spill :/ Eneste CS som funker. Har prøvd å formatert, men hjelper ikke. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Oppsett: Hovedkort: Asus A7N8X-E CPU: AMD Athlon XP 3000+ Ram: Twinmos 1,5 GB Skjermkort: ATI Radeon 9600XT Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Har samme problem jeg også.Maskinen min låser seg på de fleste spill :/ Eneste CS som funker. Har prøvd å formatert, men hjelper ikke. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? 6891269[/snapback] Er nok best om du lager en egen thread for din sak Lenke til kommentar
trebbe Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kan være mange grunner, men hvis du/dere har overklokket cpu, så klokk tilbake. Det trenger ikke å være så mye overklokket før det kan bli tull. Selv har jeg en AMD på 2.4ghz, og klokket den opp 2%, da ble pc'en veldig ustabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå