YNWA96 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Opplever ofte på min 5500 at dekningen faller nesten bort og så kommer den plutselig tilbake. Sitter hjemme her midt i byen og ser at strek for strek på dekningen forsvinner for så og komme gradvis tilbake. Er det flere som har oppdaget noe sånn? I tillegg så henger meldinger seg av og til,gjelder mest innkommende meldinger.Plutselig kan det ry inn en haug av meldinger som er sendt for en god stund siden. Hadde også problemer med at utgående meldinger gikk tregt,men det løste seg når jeg innstallerte sms-accelerator. Noen andre som har opplevd noe av dette? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 18. september 2006 Forfatter Del Skrevet 18. september 2006 Opplever ofte på min 5500 at dekningen faller nesten bort og så kommer den plutselig tilbake. Sitter hjemme her midt i byen og ser at strek for strek på dekningen forsvinner for så og komme gradvis tilbake. Er det flere som har oppdaget noe sånn? I tillegg så henger meldinger seg av og til,gjelder mest innkommende meldinger.Plutselig kan det ry inn en haug av meldinger som er sendt for en god stund siden. Hadde også problemer med at utgående meldinger gikk tregt,men det løste seg når jeg innstallerte sms-accelerator. Noen andre som har opplevd noe av dette? 6882829[/snapback] Er det noensom har opplevd noe bugs i det hele tatt på 5500? Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har hatt 5500 litt over 2 uker nå, har ikke merken noen bugs. Eneste dårlige er batteriet, må lades ofte Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Stenges for bumping. Trådstarter henvises til retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg