SRT-10 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei, jeg tenkte å kjøpe meg en gaming mus. En med blått lys (som matcher lyset på pc'en) Så tenkte jeg meg en gaming musematte også... Vil ha en rask, fin og behaglig mus og en behaglig matte, noen som kan hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du kunne jo prøvd Razer Copperhead. En god gaming mus med 2000 Dpi. Hadde denne før men byttet den mot G5 av en enkelt grunn, evig Logitech fan Det blir vel den blå som er et alternativ for deg da. Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Ok, tusen takk, likte den skikkelig ass... Var jo drit kul... Men vet du hvor jeg kan kjøpe den? Tusen takk Fant den, søke litt på google vettu :!: 495 kr. hos Netshop, noen som har noe erfaring med den butikken? Leverer de fort? TakkTakk Endret 17. september 2006 av SRT-10 Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 De gangene jeg har handlet hos Netshop har de levert meget raskt. Absolutt en butikk jeg anbefaler Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Ok, tusen takk Men hvor får jeg tak i gaming musematter? Kanksje en som lyser litt blått også? Takker for svar Lenke til kommentar
TonyZigg Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) vet ikke om noen spesiell musematte som LYSER blått, men du kan jo kjøpe en som er blå da, IceMat eller Qpad er absolutt å anbefale Har en Tempest Blue Razor Choppehead og en Qpad (rød dog) selv, er meget fornøyd med de Du finner det meste på Netshop, Komplett, Mpx og liknende sider Endret 18. september 2006 av TonyZigg Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Razer Diamondback eller Copperhead med blått lys? qPad fåes også i blått design ^^ Lenke til kommentar
EggMan88 Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vis du absolut er nødt til og ha en som lyser blått fant jeg en hos Digital Impuls til 295,- Den ser slik ut: Vet ikke hvorvidt den er bra men den lyser iværtfall. Personlig hadde jeg heller gått for en annen Qpad elns. Lenke til kommentar
NiCo.No Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Den der musematten ser fet ut ja, men den har en ekkelt plast-flate. Dessuten er den ganske liten. Ville heller gått for noe i glass(min favoritt) f.eks. Corepad, de har noen som har blå farge, veldig behagelig å bruke og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå