Gå til innhold

Opera - Hvordan få vindu til tab ?

Steina

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg drar en tab ut fra linjen, blir det et eget vindu.

Dette har skjedd flere ganger, og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få den til å bli tab igjen?

Eneste jeg kan gjøre, er å lukke det, og åpne siden i ny tab.

Er det mulig å få vinduet som tab?

tabpf8.th.jpg

6882785[/snapback]

ja, hopp tilbake til hovedvinduet til opera, og trykk ctrl+z (eventuelt søppelbøtta oppe til høyre). Da vil siden åpnes på nytt. Søppelbøtta (ctrl+z) inneholder de fanene som du lukket/flyttet ut av opera sortert etter rekkefølgen for handlingen!

Lenke til kommentar
@ qualbeen: Nope, det fungerer heller ikke. Er foresten kjent med den funksjonen. Den henter bare opp lukkede vinduer.

6883339[/snapback]

snedig, hvis jeg drar et vindu ut av Opera, skifter tilbake til hovedvinduet og trykker ctrl+z så dukker den savnede tabben opp. I tillegg er jo den tabben oppe og går utenfor hovedvinduet til Opera, så jeg får med denne metoden opp 2 ruter av samme side... Har testet på flere pc'er, bruker build 8552.

Skal også fungere å lukke vinduet, slik som incanus beskriver

Lenke til kommentar
Tja, jeg kan jo prøve igjen or å være sikker.

Men har ikke peiling hvordan jeg "drar den ut", selv om jeg har gjort det mange ganger :p

6887847[/snapback]

kjappeste måten å dra en side ut av opera (som jeg vet om). Ta tak i tab'en, og dra den rett opp. Slipp når du har kommet opp til menyene i Opera. Eventuelt dra tabben ned til startmenyen

Lenke til kommentar
Men har ikke peiling hvordan jeg "drar den ut", selv om jeg har gjort det mange ganger :p

6887847[/snapback]

Dra fana ut på skrivebordet eller ned på oppgåvelinja.

Der ja :) Stemte det ja.

Vis du drar favicon-ikonet i adresselinja over til tablinja tror jeg det skal gå.

6888695[/snapback]

Det var løsningen som funket ja. Takker :)

btw, CTRL+Z funket ikke ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...