Seman Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 HEy! Jeg lurer på om det går ann å bruke det kameraet på fremsiden av telefon til å ta bilde med, har hatt den en time nå men får ikke funnet ut noe? HJELP! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Heisann. Kameraet på fremsiden aktiveres under videosamtaler og er beregnet kun til dette formålet. Det er likt med alle 3G telefoner så vidt jeg vet. Kameraet på baksiden er det opprinnelige kameraet som du tar bilder og videoopptak med. Lenke til kommentar
Lena K Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 På min venninnes Samsung Z400 kan man ta bilder både framme og bak . Skulle vel kunne gått an på k610i også. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 På min venninnes Samsung Z400 kan man ta bilder både framme og bak . Skulle vel kunne gått an på k610i også. 6883665[/snapback] Mulig det går, men jeg kjenner ikke til den telefonen. Se i manualen. Uansett, hvorfor ta bilde med VGA oppløsning når man kan ta med 2 Mp kamera på baksiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå