OleBr0mm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei! jeg har nettopp kjøpt meg en lenovo t60 laptop med ATI Mobility Radeon X1400 skjemkort. Den har ikke tvutgang. hvordan kan jeg på billigst mulig måte koble den til tv'n? jeg har mulighet til å koble den til en receiver som har komponent, svideo og kompositt innganger. mvh Mats Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 VGA? Altså om tven din har en vga inngang da, eller finnes det kanskje vga>scart? Lenke til kommentar
OleBr0mm Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 (endret) jeg vil vel i hovedsak ha en kabel eller noe liknende slik at jeg kan koble laptopen til receiveren. da må jeg ha en av følgende kombinasjoner: 1. vga -> kompositt 2. vga -> s-video 3. vga -> komponent da tven bare har én scartkontakt, som ikke støtter s-video er tanken å koble den til receiveren som en kilde på lik linje med en dvd spiller. vil denne fungere? vga - komponent hvordan kan jeg koble denne til receiveren min? vga -> 5xBNC jeg har en NAD T753v2 Hjemmekinoreceiver Endret 17. september 2006 av OleBr0mm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå