robiwan Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Syns filmen var kanskje litt lang, ble litt kjedelig i starten. Bra med bilene i bakgrunnen som beveger seg jevnt selvom du skifter bilde. Som du selv sier mangler bilde litt motiv, blikket mitt falt veldig ofte på jordet, og det er ganske kjedelig å se på et jorde i tre min. Savner også mere vær, altså regn/storm/snø. Det hadde hjulpet veldig på dramatikken. Hadde også likt å se bildet helt tilslutt uten noen biler eller gravemaskin der. Siden man tenker at med huset forsvinner "livet"... Men for all del, en fin film. Bra musikk. Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Arti sak det der ja! hadde aldri orka å gjort det selv, eller jeg hadde vel aldri kommi på det.. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 De fant den på YouTube ja. Hill Holliday heter firmaet, og reklamen er for Dunkin Donuts. Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Syns filmen var kanskje litt lang, ble litt kjedelig i starten. Bra med bilene i bakgrunnen som beveger seg jevnt selvom du skifter bilde. Som du selv sier mangler bilde litt motiv, blikket mitt falt veldig ofte på jordet, og det er ganske kjedelig å se på et jorde i tre min. Savner også mere vær, altså regn/storm/snø. Det hadde hjulpet veldig på dramatikken. Hadde også likt å se bildet helt tilslutt uten noen biler eller gravemaskin der. Siden man tenker at med huset forsvinner "livet"... Men for all del, en fin film. Bra musikk. 7759399[/snapback] Poenget med filmen var jo å dokumentere ett år. Hvis jeg bare hadde filmet på dager med regn, vind og snø, ville nok resultatet blitt mer spennende å se på, men det var altså ikke poenget. Motivet ble valgt fordi jeg måtte ha et stabilt sted å sette stativet. Tommy Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Wow sier jeg bare. Liker filmen, lagret den i mine favoriter på youtube. Du har mye tolmodighet, det er bra. Stå på! Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Syns filmen var kanskje litt lang, ble litt kjedelig i starten. Bra med bilene i bakgrunnen som beveger seg jevnt selvom du skifter bilde. Som du selv sier mangler bilde litt motiv, blikket mitt falt veldig ofte på jordet, og det er ganske kjedelig å se på et jorde i tre min. Savner også mere vær, altså regn/storm/snø. Det hadde hjulpet veldig på dramatikken. Hadde også likt å se bildet helt tilslutt uten noen biler eller gravemaskin der. Siden man tenker at med huset forsvinner "livet"... Men for all del, en fin film. Bra musikk. 7759399[/snapback] Poenget med filmen var jo å dokumentere ett år. Hvis jeg bare hadde filmet på dager med regn, vind og snø, ville nok resultatet blitt mer spennende å se på, men det var altså ikke poenget. Tommy 7759623[/snapback] Mener på ingen måte at du bare skulle filmet uvær. Men en blanding. Mener at det hadde hjulpet til med dramatikken, og skapt mer dybde. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Enig i det. Men målet var altså å dokumentere 52 søndags formiddager i løpet av et år, og da følte jeg at jeg ikke kunne "jukse" liksom. Her er reklamefilmen den ble brukt i: http://www.youtube.com/watch?v=0GsNiLIDtXQ PS: Det er ikke jeg som har lagt den ut på nett. Tommy Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Utrolig spesiell film! Synes den var veldig bra. Det at huset brant ned på slutten var jo helt uventet Neste prosjekt da? Filme over 10 år kanskje? :!: Keep up the good work! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Denne filmen hadde passet flott som skjermsparer! Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Kuli! Filmet du enn viss lengde/sekvens hver søndag, eller filmet du litt ekstra og kuttet til slik det passet? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Veldig veldig kult! En fascinerende snutt - gratulerer! Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Enig i det. Men målet var altså å dokumentere 52 søndags formiddager i løpet av et år, og da følte jeg at jeg ikke kunne "jukse" liksom. Her er reklamefilmen den ble brukt i: http://www.youtube.com/watch?v=0GsNiLIDtXQ PS: Det er ikke jeg som har lagt den ut på nett. Tommy 7776538[/snapback] Uttrolig morsomt at et lite amatørprosjekt ende opp som reklame film for et stort amerikansk selskap Veldig bra laget Edit: totalt feil quoteing Endret 31. januar 2007 av Icenor Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Her er min "året som gikk" film. PS: Avslutningen var under kontroll og var planlagt, hvis noen skulle lure. Tommy 6882594[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Morsom og fin film. Du tente altså på huset selv? Haha.. Håper du kan erstatte huset med betalingen du får pga. reklamen da.. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Ikke helt, men jeg kommer et stykke på vei med garasjen jeg skal bygge der... Tommy Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Ikke helt, men jeg kommer et stykke på vei med garasjen jeg skal bygge der... Tommy 8368326[/snapback] Tingene inni da? Skulle huset rives / brennes ned uansett? Lenke til kommentar
ursa81 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Veldig bra film! Jeg ville klippa den ned til 1 minutt (klipp raskere mellom scenene). For ventinga var litt langdryg. Med en 1-minuttfilm har du en større sjans på kortfilmfestivalene, da denne kategorien ofte har mindre konkurranse enn for filmer over 1 minutt (McKee: i en perfekt verden vil aldri politikk og kunst berøre hverandre, i virkeligheten klarer de ikke å holde fingra fra hverandre) Jeg bruker å si at det er ikke vits i å lage film med mindre man har en god slutt, for publikum hater å sitte å vente på et klimaks, bare for så å bli snytt i siste sekund. Men dennne filmen hadde virkelig en tilfredsstillende slutt. Veldig viktig, og det føltes veldig uanstrengt også lykke til! Lenke til kommentar
msparco Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Vil si at dette var imponerende. Det er bare å stå på og være kreativ så kan man nå langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå