Tdale Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Her er min "året som gikk" film. PS: Avslutningen var under kontroll og var planlagt, hvis noen skulle lure. Tommy Lenke til kommentar
larsenv Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Artig konsept. Syns kanskje motivet du valgte var litt kjedelig. Håper som du sier at avslutingen var under kontroll Hvilke sang brukte du til filmen? mvh Vidar Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hadde tankt på et mer spennende motiv, men det var flere problemer med det. Skulle jeg være et sted ute, måtte jeg sørge for at stativet ble plassert nøyaktib likt hver gang, og da er det et problem med snø på vinteren. Det er utrolig lite som skal til før man merker at kameraet ikke står helt på samme plass. Da måtte jeg altså ha stativet under tak, noe som begrenser motivet en del. Jeg oppdaget for da jeg tok noen tester, at det er fort gjort at kameraet blir stående litt skjevt (horisontalplanet). Derfor fant jeg ut at det var best å stå på verandaen hjemme, i næheten av datamaskinen, sånn at jeg kunne gå raskt ut igjen og filme på nytt hvis det skulle vise seg at noe ble skeivt etc, noe jeg benyttet meg av en del ganger. For øvrig var målet å vise endringene gjennom et helt år, noe jo filmen gjør, uavhengig av motiv. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Veldig bra laget Hvilken musikk brukte du? Likte den, passet ganske så bra. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Charlie Blackwater - Jesus is the greatest sheppard. Lokal musiker fra Kristiansand http://www.daumann-charlie.com/ Tommy Lenke til kommentar
ChillyWilly Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Men var det nødvendig å tenne på huset for å gjøre det spennende på slutten da..? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Neida, men det var den datoen brannvesenet kunne ha øvelsen sin, så da ble det sånn.. Tommy Lenke til kommentar
tness Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hvor ofte filma du, hvilken mnd starta du og når slutta du, høst til høst eller? Artig film Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hver søndag formiddag i ett år. Begynte i oktober og sluttet i oktober. Brukte vanlig stativ, og med mye justering og noen siktepunkter, ble det ganske nøyaktig. Tommy Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Noen her har iallefall lik bil som meg Jeg er uansett imponert over at det går an for en amatør (for det er det du er, sant?) å gjennomføre det... Ikke minst ha tålmod Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dettan va kult! Utrolig lite forskjell på bildene og kult med at huset "brant" ned i slutten.. Men kan være litt enig at motivet var en smule kjedelig.. mennmenn! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Utrolig imponerende, og du må ha veldig tolmodighet! Var skikkelig stilig (og trist) når huset brant ned. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Tålmodighet er en fordel ja Tommy Lenke til kommentar
madompa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hver søndag formiddag i ett år. Begynte i oktober og sluttet i oktober. Brukte vanlig stativ, og med mye justering og noen siktepunkter, ble det ganske nøyaktig. Tommy 7078584[/snapback] Sto kameraet der hele året, eller satt du det opp på nytt hver gang du skulle filme? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 Satte det opp på nytt hver gang. Traff som regel ganske greit, men måtte ta opptaket om igjen noen ganger. Har og justert litt i redigeringen for å få alt helt på plass. Har forøvrig blitt kontaktet av et reklamebyrå i usa, og de har kjøpt rettigheter til å bruke filmen i en reklame som skal gå i usa ganske snart. Ganske spennende! Tommy Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (...)de har kjøpt rettigheter til å bruke filmen i en reklame som skal gå i usa ganske snart. 7587412[/snapback] Hvor mye betaler man for sånt? Youtube, eller? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Det er ikke snakk om millionbelø Men det er ganske mye mer enn jeg noen sinne trodde jeg skulle kunne få for den da jeg drev på og laget den. Det er vel snakk om en brutto månedslønn sånn ca Hva mente du med youtube? Tommy Lenke til kommentar
jammi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Satte det opp på nytt hver gang. Traff som regel ganske greit, men måtte ta opptaket om igjen noen ganger. Har og justert litt i redigeringen for å få alt helt på plass. Har forøvrig blitt kontaktet av et reklamebyrå i usa, og de har kjøpt rettigheter til å bruke filmen i en reklame som skal gå i usa ganske snart. Ganske spennende! Tommy 7587412[/snapback] Dæven, så tøft! Hvilket firma, og hvor mye får du betalt? ;D Lenke til kommentar
abrj Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Den filmen var jo kjempebra da. Mange artige effekter. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hva mente du med youtube? 7623630[/snapback] Om de fant den på YouTube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå