Moskus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg oppdaterte driverne, og etter det har en irriterende pop-up kommet frem hver gang windows starter. Har lett i nVidia-kontrollpanelet, men finner ingenting. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 http://www.neowin.net/forum/index.php?show...3595&hl=SLI+fix Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg oppdaterte driverne, og etter det har en irriterende pop-up kommet frem hver gang windows starter. Har lett i nVidia-kontrollpanelet, men finner ingenting.Noen som har noen tips? 6882203[/snapback] Får samme meldingen og finner ikke ut av det. Antar det er en bug i driveren, og at den forsvinner ved neste driveroppdatering. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Takk, lommerusk! Får håpe det gjør susen! Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 nVidia har litt smårusk i driverene on dagen og nyeste 91.48 har bla litt gale farger i avspilling av film. Beste driver er 91.33 beta som jeg bruker i 3 maskiner den ene med SLI. Er også den som jeg syntes gir best ytelse syntes jeg. Du finner den her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå