iMono Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg skal kjøpe sofa, men er litt usikker på tilbud rundt om i landet. Den må IKKE koste mer enn 12.000 kroner og den bør være en pakke av en 3+2 seter. Jeg har sett på disse, dog er den ene litt dyr; --------------------------- Sofa #1 + Fint design + Skinn - Dyr --------------------------- Sofa #2 + Bevegelige stoler + Fin pris - Stoff Noen som har noen tips? Morten PS: Vet at dette kanskje ikke er det rette stedet å poste en slik etterspørsel, men her vet jeg ihvertfall at jeg får svar. Flytt gjerne denne til en annen skjult kategori. Endret 17. september 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Den siste så chill ut altså Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Syns begge var dyre jeg. Ikea blir vel det billigste du finner. Ellers kan du vel være heldig å finne noe på tilbud. Hvilke varehus er aktuelle? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du bør prøve de først. Noen ser skikkelig gode ut, men er bare vonde å sitte i. (Og omvendt) Og så er det litt vanskelig å si noe siden vi ikke vet hvordan du har det i stua di Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Personlig liker jeg stoff best, jeg liker ikke å sitte i skinnsofaer, spesielt hvis jeg f.eks går i shorts (eller underbuksa, hehe). Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er det godt skinn vil det ikke føles klamt, kanskje greit å prøvesitte den første, ta med et blad og sitt litt i den. En god skinnsofa kan vare lenge og mange blir bedre med årene. Jeg synes desidert den første så mest snasen ut, hadde ikke sansen for fargen på #2, men garantert mer praktisk med stoff Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 #2 fås også i sort skinn så vidt jeg husker, samt grått stoff. Jeg skal imidlertid ha den brune. Lenke til kommentar
padda Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Har selv nettopp kjøpt denne her, og er meget fornøyd. 2,5 + 3 seter. Behagelig, og ikke for dyr. Tror du får den i enten svart eller coffee-farget, og med 3 forskjellige alternativer på armlenene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Vi fant en digg butikk i Tønsberg her for ikke så lenge siden.. Designsofaer veldig billig.. Usikker på kvaliteten, men de er laget i Kina elns.. Man bestiller seff eget stoff og alt mulig sånn. Virka hvertfall ålreit.. Veit ikke om de har noe nettside elns og husker ikk navnet, men skal sjekke det ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå