Gå til innhold

Tristeste øyeblikk i en serie SPOILERWARN

Anbefalte innlegg

TV-serier har som regel rundt 20 episoder og flere sesonger. i forhold til film har dem da bedre tid på å bygge opp til skikkelig gode høydepunker.

Tristeste øyeblikket jeg kan huske i en serie må være på slutten av Alias-episoden In Dreams.

er et veldig rørende tilbakeblikk der man ser Arvin Sloane sammen med kona. de er på et sykehus og blir fortalt av en lege av de mistet datteren sin ved fødselen. scenen er perfekt komponert med musikk og en glimrende rolleprestasjon. scenen var virkelig rørende.

hva er deres tristeste øyeblikk i en serie?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er det jo en slik tråd fra før .. selv om den omhandler komiserier da..

men ok litt mer gjenerelt her

Sci-Fi:

Star Trek Deep space Nine: 4x03: "The visitor" :cry:

Stargate SG-1: 7x17-18: "HEROES" 1 og 2 :(

Komedie:

Black Adder: 4x06: Plan F: "Goodbyeee..." :cry:

MASH: 11x16: "Goodbye, Farewell, and Amen" :(

Scrubs: 3x14: My Screw Up :(

Scrubs: 5x20: My Lunch :(

Scrubs: 5x21: My Fallen Idol :(

Action: (oppdatere senere når jeg husker noen)

Lenke til kommentar

Futurama, en eller annen episode der Fry finner hunden sin fra år 2000 forstenet, og vi ser tilbake på hvordan hunden trofast, men forgjeves ventet på Fry når han hadde blitt fryst ned til år ~3000, og hunden til slutt, etter mange år på fortauskanten, sovner inn. Ikke lett å holde tårene inne da ass.

Vet ikke helt hvilken episode, får ikke lett den opp nå.

Endret av Playmofetish
Lenke til kommentar
Dei tre siste episodane (16 og dobbeltepisoden med 18 og 19) er tortur, feller alltid tårer når eg ser dei.

6884635[/snapback]

Noe spesiell serie, eller feller du en tåre uansett hvilken serie det er, så lenge det er episode 16, 18 og 19..? :)

6885130[/snapback]

Haha :D

24 Sesong 5:

da CTU var under gassangrep og vi ser Edgar falle om å dø..

det var ganske trist

Helt enig, jeg felte nesten en tåre da :cry:

Lenke til kommentar
Dei tre siste episodane (16 og dobbeltepisoden med 18 og 19) er tortur, feller alltid tårer når eg ser dei.

6884635[/snapback]

Noe spesiell serie, eller feller du en tåre uansett hvilken serie det er, så lenge det er episode 16, 18 og 19..? :)

6885130[/snapback]

Hehe, eg vart så oppheng i å finne riktig episodenummer at eg gløymde å nevne serien. :cool:

Uansett, det gjaldt altså Friends. :love:

Lenke til kommentar
Futurama, en eller annen episode der Fry finner hunden sin fra år 2000 forstenet, og vi ser tilbake på hvordan hunden trofast, men forgjeves ventet på Fry når han hadde blitt fryst ned til år ~3000, og hunden til slutt, etter mange år på fortauskanten, sovner inn. Ikke lett å holde tårene inne da ass.

Vet ikke helt hvilken episode, får ikke lett den opp nå.

6885412[/snapback]

jeg glemmer altid den, da bare har sett den en gang(orker ikke se dem mer, da den er så trist)

Lenke til kommentar

Synes Angel har en del triste episoder, feks når Angel blir "human" igjen og går ute i sola med Buffy og de kan leve "normalt". Dette høres jo veldig gledelig ut men det varer jo ikke.

Da Darla dør og Connor blir født. Når fred dør, og ikke minst siste episode, kanskje spesielt når Wesley tar kvelden...

Sikkert mye mer men det jeg kom på i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...