amiganostalgia Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei! Jeg trenger en IDE kontroller for en maskin som bruker Windows XP 64bit. Problemet er at jeg finner ikke en produsent, enda, som har driver-støtte for det. Spiller ingen rolle hvordan kontroller kortet er, 2 kanalers med støtte for 4 disker er flott. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg hadde samme problemet som deg. Hovedsakelig fordi de fleste nye HK kun kommer med EN Pata port. Dette er lite akseptabelt for meg siden jeg er veldig glad i optiske drev:) Jeg kom over denne, og dette var faktisk den eneste jeg fant som passet kriteriet mitt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110632. Du finner drivere via windoze update, så plugg den i, kjør update, og du er i havn. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 23. september 2006 Forfatter Del Skrevet 23. september 2006 Jeg hadde samme problemet som deg. Hovedsakelig fordi de fleste nye HK kun kommer med EN Pata port. Dette er lite akseptabelt for meg siden jeg er veldig glad i optiske drev:) Jeg kom over denne, og dette var faktisk den eneste jeg fant som passet kriteriet mitt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110632. Du finner drivere via windoze update, så plugg den i, kjør update, og du er i havn. 6882874[/snapback] Jeg har en eldre ide kontroller fra sunsway men tror ikke den fungerte i 64bit, for jeg fant ikke da på det tidspunkt drivere. Jeg sendte da noen emailer til sunsway om oppfordring til å støtte 64bit xp, så hvis ikke sunsway har laget driverne hvem er det da? Uansett tusen takk! Dette vil i såfall løse ett problem her, da htpc'n skal drive opptil 7 IDE enheter. Windoze er fantastisk btw ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå