olmaka Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 GRRR.... FaaXX!-><:-(! Nå har jeg i over 2 TIMER forsøkt å laste ned demoene av siste Hitman (695MB) og siste Tomb Rider (473MB) fra gamer.no. Men etter en stund (10-25%) stopper nedlastingen opp. Etter 3-5 minutter får jeg feilmelding om at "nedlastingen ble tilbakestilt". Hvis jeg selv avbryter nedlastingen når det stopper opp (før jeg får feilmeldingen), og starter nedlastingen på nytt, får jeg noen ganger lov til å fortsette nedlastingen der jeg slapp, noen ganger ikke. Er jeg "heldig" får jeg dermed lastet ned til jeg kommer til 60-70%, før det igjen stopper opp. Så må jeg starte jeg på nytt igjen, og får lastet ned til 85%, før det igjen stopper opp. Hvis jeg i det hele tatt kommer så langt, kan du være sikker på at jeg deretter må starte HELT på begynnelsen igjen (fra 0%)...! Grrrr! Nå har jeg prøvd å laste ned hver av demoene nærmere 10 ganger. Det hjelper ikke om jeg prøver å laste ned bare én av gangen, det stopper fortsatt opp... Har (med hell) lastet ned mindre demoer på ca. 2-300MB, men også disse stopper opp 1-2 ganger, før jeg endelig får lastet de ned. Har hatt det slik i flere måneder på gamer.no (og muligens andre steder - kan ikke huske annet), men noen ganger er det verre enn andre ganger. DENNE gangen har det blitt helt for j**lig! Har siste året ALDRI lastet ned en demo på over 100MB uten minst EN stopp (og jeg har sikkert lastet ned over 50 demoer fra Gamer.no på denne tiden). Hva er feilen? Har PC (fra januar 2005) med 3000+/1024MB RAM/200GB HD/128MB Grafikk. Bredband på 4000mb/s (men får bare ca. 700mps fra gamer.no). Er det virkelig bare stor belastning på nedlastninsserveren som er problemet? Martin Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Lasta nettopp ned deomen av F.E.A.R. Extraction Point på gamer hadde ingen problem tviler på om det er stor belstning på serveren deira, ha du trålaus nettverk du sitter på? (Bruker nettleseren FireFox) Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvis du har hatt det sånn i flere måneder, så tror jeg problemet ligger hos deg. Jeg har aldri hatt problemer med hastigheter her, og ligger på 2,6 MB/s. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Belastingen er ikke problemet, jeg har heller ikke problemer med å bruke hele linjen min (4 Mbit/s, ikke 4mbs ) når jeg laster ned herfra. Kan du ta å kjøre en traceroute mot download.gamer.no å legge inn resultatene her? En traceroute kjøres ved å klikke på start, kjør. Skriv så cmd og trykk enter. Skriv så "tracert download.gamer.no", og kopier inn reslutatet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå