Thyrfing Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) hei, har starta på teknisk tegning linje nå, og tenkte jeg skulle invistere i en laptop, og da lurte jeg på om noen her vet noe om dell latitude D820. Endret 17. september 2006 av Thyrfing17 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 hei, har starta på teknisk tegning linje nå, og tenkte jeg skulle invistere i en laptop, og da lurte jeg på om noen her vet noe om dell latitude D820. 6881703[/snapback] Det kommer litt an på hvilken grafikkløsning du velger: Såvidt jeg kan se så fås denne maskinen med "valgt" grafikkontroller. Dvs. du velger selv hvilken kvalitet du vil ha. Og så spiller jo CPU en rolle da, men jeg tenker at selv den minste Core Duo vil holde. Snakker vi om AutoCad eller hvilken programvare skal du bruke. Jeg bruker Sketchup 5.0 på en Asus bærbar, cpu Sempron 3000+, skjermkort Nvidia 6200+turbo med 256Mb. Maskinen har 1Gb minne og det går bra så lenge tegningene ikke blir for store. Jeg tegner helst på en kraftig stasjonær maskin med 2 skjermer (store skjermer) og bruker den bærbare mer til presentasjon. Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 ok, jeg hadde tenkt på dell latitude D820 med intel core 2 duo 2 gb ram 512 skjermkortet etc. og det er en betydelig mye bedre laptop den det vi bruker av stasjonær på skolen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå