sana Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Etter å ha fått ny harddisk, og innstalert alt (tror jeg...) så har jeg ikke lyd. Verken i høytalerne eller i øretelefonene... Har prøvd å lete om jeg finner noen innstillinger, men uten hell. Har Dell-høytalere og Dellmaskin. Men har ikke noen cd eller bruksanvisning til høytalerene. Hva kan jeg gjøre? Vet ikke hva en driver er, men er det mulig at det er det som mangler? Uff, er så dum med data Trenger lyd, for jeg har 5 episoder av HC som bare ligger der å venter... Alle tips og råd taes imot med stor takk! Lenke til kommentar
Aroaro Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg vil at du skal gjøre følgende: Trykk start, deretter kontrollpanel, dereter performance (husker ikke hva det er på norsk) deretter adm.oppgaver og (engelsk) computer management, og enhetsbehandling. Nå er du inn og ser alle dine enheter på pcèn. Står det noen gule spørsmålstegn etter audio+ Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Hei, og velkommen til forumet! en driver er et program som diverse komponenter trenger til å virke skikkelig, har du ikke noen cd'er til å installere med da? Endret 17. september 2006 av Storleer Lenke til kommentar
sana Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Hei! Finner ikke audio+ der du sa. Men under "andre enheter" er det gule spørsmålstegn foran : Dell Photo Printer Ethernet-kontroller PCI-device Skjermkort (VGA-kompatibelt) Smart Card Reader USB Dette er de eneste gule spørsmålstegnene jeg finner. Men jeg er jo like langt nå...aner jo ikke hva jeg skal gjøre nå...Og nei, jeg har ingen cd-er å innstalere. Noen tips videre? Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hei! Finner ikke audio+ der du sa. Men under "andre enheter" er det gule spørsmålstegn foran : Dell Photo Printer Ethernet-kontroller PCI-device Skjermkort (VGA-kompatibelt) Smart Card Reader USB Dette er de eneste gule spørsmålstegnene jeg finner. Men jeg er jo like langt nå...aner jo ikke hva jeg skal gjøre nå...Og nei, jeg har ingen cd-er å innstalere. Noen tips videre? 6882556[/snapback] Vel, om du ikke har driverplatene, så må du laste ned driverne, for det er åpenbart at du mangler flere av dem. Om du ikke finner dem, så kontakt dell, de kan garantert hjelpe deg. Lenke til kommentar
sana Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Oki...får vel gjøre det da. Men hva sier jeg til dem? Bare at jeg trenger drivere for å få lyd? (Uff, hvor dum jeg føler meg nå...Er vel nærmest "allmennkunskap" dette...) Men takk for hjelp iallefall! Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Oki...får vel gjøre det da. Men hva sier jeg til dem? Bare at jeg trenger drivere for å få lyd? (Uff, hvor dum jeg føler meg nå...Er vel nærmest "allmennkunskap" dette...) Men takk for hjelp iallefall! 6882746[/snapback] Si at du trenger driverne til maskinen din, for du mangler mer enn bare lyddrivere. Det hele vil gå ganske greit hvis du vet modellnummeret til maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå