iGabby Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Noen Villa fan her i norge da?? Ikkje noe tap i år enda, dette lover godt for resten av sesongen. Gjelder bare å få Baros skadefri så får vi ein perfekt 4-3-3 formsjon. --------------------------------------Sørensen--------------------------------------- ------------------------Riedgewell--------------Mellberg---------------------------- Hughes-----------------------------------------------------------------------Samuel ------------------------Davies-------Petrov----McCann----------------------------- ------------------------Agbonlahor--Baros-----Moore------------------------------- Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2006 ingen Villa fans her i norge? det er dårlegt Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hvorfor skal man heie på villa? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hvorfor skal man heie på villa? 7047552[/snapback] Jeg hater slike poster som dette! Villa er vel egentlig et godt lag, men er likevel litt anonymt, av ulike grunner tror jeg nok... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fordi...bassist i Iron Maiden, Steve Harris, er Villa-fan? Vet ikke noen annen grunn. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 har lyst på boller og brus Lenke til kommentar
............... Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hvorfor skal man heie på villa? 7047552[/snapback] Jeg hater slike poster som dette! 7050415[/snapback] hvorfor? jeg spør om hvorfor man heier på villa? er jo et at de laga som ikke så mange i norge heier på. Er vel et naturlig spørsmål? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg tror denne posten blir stengt jeg, med mindre det blir litt bedre innhold i postene. Jeg holder ikke med villa, fordi jeg heier på United. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå