onkeljubalong Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Til dere som noen ganger veier dere før og etter dere går på do: Hvor stor er vektforskjellen? Jeg pleier å ligge på rundt 0,5 eller under. Jeg har ikke målt 1 kg ennå, men jeg skal nok komme dit engang - om jeg ikke blir så nøden at jeg glemmer å veie meg. Dette er interessant i forhold til min egen metabolisme. Jeg vil tro at min er over gjennomsnittet, men vi får se. Endret 17. september 2006 av onkeljubalong Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 den tanken har faktisk aldri slått meg ^_- Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Du kan jo bæsje rett på en vekt. Det blir mye mer nøyaktig da, føler jeg. Hvis ikke må du regne med en del andre faktorer. Som f.eks at man er lettere tidlig på dagen, sammenlignet med kvelden. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 noe å lure på dette å "hvor mye veier avføringen din?" hehe men har aldri tenkt over det, men kan da ikke være sånn altfor stor forskjell... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Er jo snakk om å vege seg rett før og rett etter, vekta di endrar seg lite i den perioden med unntak av avføringen sjølvsagt. Men nei, eg har aldri vurdert å prøve dette. Endret 17. september 2006 av zeph Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Brainiac testa dette en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå