Battone Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Om det er billigere å røyke tobakk varierer, man må se på hvor tykt man ruller og hvor mange røyker man får fra hver tobbakspung. Om man ruller tynne røyker så er det billigere, dessuten kan man enkelere variere hvor mye man vil røyke ved å beregne tykkelsen på røyken man ruller, har man ferdigrøyk blir man nødt til å røke hele saken slik den er, man kan ikke endre på / modde noe på den 6915955[/snapback] Man må og ta hensyn til tettheten man ruller og tørrheten på tobakken.. Tørr tobakk vil være dyrere å røyke enn fersk/fuktig tobakk.. Så om man vil ha virkelig fuktig tobakk tar man en skive med potet og legger i tobakken over natten.. Er tettheten stor nok så vil det faktisk gå mindre tobakk, men man blir mektig irritert over det om man er vant med "et løsere system".. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) røyk er bare for ''tøffingene'', Så jeg holder meg ute og er ikke ''tøff''. Syns det er så dumt og røyke -lukta -penga som går opp i røyk -Som oftest ikke noe skjekketriks og røyke, bare om du spør om fyr -ser idiotisk ut -ødelegger kroppen din +++++ Røyk er ut. 6882158[/snapback] røyk er bare for ''tøffingene'', Så jeg holder meg ute og er ikke ''tøff''. hvor har du det fra? -lukta ja lukter vondt, folk som spiser løk lukter vondt også, folk som bruker for mye parfyme osv -penga som går opp i røyk ja, penga som går opp når du kjører bil, penga som går opp i når bruker internett, penga som går opp i -insert name- osv -Som oftest ikke noe skjekketriks og røyke, bare om du spør om fyr nei er kanskje ikke det, men du trenger ikke å røyke når du skal skjekke opp noen -ser idiotisk ut folk som drikker cola ser idiotiske også osv -ødelegger kroppen din krigen ødeleger folk også, men som du ser.. ja jeg røyker og ja, jeg synes det er dumt å røyke edit1: og jo, er vel billigst med rullings, en pakke tobakk holder for meg fra 3 dager opp til et par uker, varier edit2: og hvor har folk fra at de som røyker synes det er tøft? de fleste jeg kjenner som røyker har begynt å røyke ikke fordi de syntes det var tøft der og da men på grunn av andre ting hvor dem så at røyking "hjelp" dem på en måte å klare den tingen.. Endret 22. september 2006 av rjd-2 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Man må og ta hensyn til tettheten man ruller og tørrheten på tobakken.. Tørr tobakk vil være dyrere å røyke enn fersk/fuktig tobakk.. Så om man vil ha virkelig fuktig tobakk tar man en skive med potet og legger i tobakken over natten.. Er tettheten stor nok så vil det faktisk gå mindre tobakk, men man blir mektig irritert over det om man er vant med "et løsere system".. 6916077[/snapback] Man tar et par skiver med poteter som man legger i vann først, så legger man dem i tobbakspungen, over natta er den fin igjen Studenttips FTW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Hva koster røyk idag? Går ut ifra at det har blitt litt dyrere enn for 2 år siden Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hva koster røyk idag? Går ut ifra at det har blitt litt dyrere enn for 2 år siden https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/tongue.gifOg enda dyrere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå