Gå til innhold

Den billigeste måten å røyke på?


Skogli

Anbefalte innlegg

Om det er billigere å røyke tobakk varierer, man må se på hvor tykt man ruller og hvor mange røyker man får fra hver tobbakspung.

 

Om man ruller tynne røyker så er det billigere, dessuten kan man enkelere variere hvor mye man vil røyke ved å beregne tykkelsen på røyken man ruller, har man ferdigrøyk blir man nødt til å røke hele saken slik den er, man kan ikke endre på / modde noe på den :p

6915955[/snapback]

 

Man må og ta hensyn til tettheten man ruller og tørrheten på tobakken.. Tørr tobakk vil være dyrere å røyke enn fersk/fuktig tobakk.. Så om man vil ha virkelig fuktig tobakk tar man en skive med potet og legger i tobakken over natten..

Er tettheten stor nok så vil det faktisk gå mindre tobakk, men man blir mektig irritert over det om man er vant med "et løsere system"..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
røyk er bare for ''tøffingene'', Så jeg holder meg ute og er ikke ''tøff''.

 

Syns det er så dumt og røyke

-lukta

-penga som går opp i røyk

-Som oftest ikke noe skjekketriks og røyke, bare om du spør om fyr :love:

-ser idiotisk ut

-ødelegger kroppen din

+++++

 

Røyk er ut.  :w00t:

6882158[/snapback]

 

røyk er bare for ''tøffingene'', Så jeg holder meg ute og er ikke ''tøff''.

hvor har du det fra?

 

-lukta

ja lukter vondt, folk som spiser løk lukter vondt også, folk som bruker for mye parfyme osv

 

-penga som går opp i røyk

ja, penga som går opp når du kjører bil, penga som går opp i når bruker internett, penga som går opp i -insert name- osv

 

-Som oftest ikke noe skjekketriks og røyke, bare om du spør om fyr :love:

nei er kanskje ikke det, men du trenger ikke å røyke når du skal skjekke opp noen

 

-ser idiotisk ut

folk som drikker cola ser idiotiske også osv

 

-ødelegger kroppen din

krigen ødeleger folk også, men som du ser..

 

ja jeg røyker og ja, jeg synes det er dumt å røyke

 

edit1: og jo, er vel billigst med rullings, en pakke tobakk holder for meg fra 3 dager opp til et par uker, varier

 

edit2: og hvor har folk fra at de som røyker synes det er tøft? de fleste jeg kjenner som røyker har begynt å røyke ikke fordi de syntes det var tøft der og da men på grunn av andre ting hvor dem så at røyking "hjelp" dem på en måte å klare den tingen..

Endret av rjd-2
Lenke til kommentar
Man må og ta hensyn til tettheten man ruller og tørrheten på tobakken..  Tørr tobakk vil være dyrere å røyke enn fersk/fuktig tobakk.. Så om man vil ha virkelig fuktig tobakk tar man en skive med potet og legger i tobakken over natten..

Er tettheten stor nok så vil det faktisk gå mindre tobakk, men man blir mektig irritert over det om man er vant med "et løsere system"..

6916077[/snapback]

Man tar et par skiver med poteter som man legger i vann først, så legger man dem i tobbakspungen, over natta er den fin igjen :)

 

Studenttips FTW

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 5 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...